CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

čtvrtek 27. listopadu 2008

Zítra Paříž! (Středa 26.11. 2008)

Ráno vstávám v 9.15. Pěkně vstanu, nasnídám se….jéééé to je klidu! S Danou jsme totiž nešly na Histoire des relations internationales a já na tom hodně dlouho nehodlám nic měnit. Je to příšerně nudný předmět a navíc,známe jednu Francouzku, která nám dá perfektní poznámky, takže je to moc fajn. Dneska je úplně poslední hodina Histoire Européenne pro tenhle semestr. Ale taky tam známe jednu Francouzku, která nám nabízela poznámky, takže doufám že to všechno dobře dopadne. Sice jsem schopná si až na výjimky ze všech předmětů dělat poznámky, ale přece jen Francouzi si výpisky píší jako sloh, naprosto všechno co přednášející řekne a mě se z toho i lépe učí. Ne jinak je na tom i předmět Le monde russe, kam ovšem už ani nechodím. protože tam vážně ničemu nerozumím. To je šílenost. Tam bude s poznámkami trochu problém, ale seženu je doufám také. Takže dneska mi z toho všeho zůstává jen italština. Docela se těším, ale i se trochu bojím, co zase signor Censi vymyslí. Na hodinu jdu se smíšenými pocity. Jdu procházkou, protože je docela hezky, 8 stupňů je tak akorát, zima mi není, tak proč se neprojít. Je opravdu nádherně, svítí sluníčko..nádhera. Dnešní italština ovšem ale stojí za to. Signor Censi tak nějak přitvrdil…text je ještě horší než minule..tentokrát o fašismu. Slovíčka nejsou ve slovníku papírovém ani online. Obrovsky se mi rozšířila slovní zásoba, to ano. Ale ty hodiny jsou poměrně náročné. Dneska mi to moc neutíká, ale nějak to vydržím. Po škole jdu domů. Je tak nádherně…musím se usmívat jak měsíček na hnoji, protože mě čekají jen samé krásné věci! Zítra dopoledne jedeme s Danuškou TGV do Paříže. Tam máme asi hodinu a půl času na přesun z nádraží na letiště. Daně to letí v 16 hodin, mě až ve 20, prostě už na mě v tom předchozím letu nezbyly letenky. Nechci ale sama jezdit po Paříži, takže prostě budeme s Danou spolu, ona pak odletí a já zůstanu na letišti. Takže si té „letištní atmosféry“ užiji dost a dost. Nádhera:-))Dneska je prostě krásný den. Jedu výtahem rovnou navštívit Danu a zkontrolovat, jestli se jí vešly všechny dárečky do kufru:-)) Zapovídám se téměř hodinu. Pak jdu na chvíli k sobě, a za chvíli mě vyzvedává Dana. Ona jde do školy, já ještě něco zařídit a vybrat si peníze na zítřejší cestu. Přijdu asi v 17, podívám se na díl Ordinace, který běžel včera v televizi, a na další díl Soukromých pastí. Pak jdu dát nějaké věci do kufru, ale mám většinu zabalenu od víkendu. Dám vše dohromady a kolem 23.30 jdu spát. Tak dobrou noc a hurá do Paříže!!!

0 komentářů: