CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 17. listopadu 2008

Pondělní nuda (Pondělí 17.11. 2008)

Opět se snažím se vyspat do sytosti. Vstávám v 10 a hned si jdu mýt vlasy. Jenže v ČR je státní svátek, a všichni jsou doma, takže začínám telefonovat. Trvá to docela dlouho, takže mi mezitím uschnou vlasy do nějakého neidentifikovatelného útvaru. Rozhodnu se trochu je namočit nějakými „báječnými“ ozdravnými vodičkami, jenže ouha…chyba lávky. Snažím se až moc, protože v tu ránu vypadám jak politá olejem. Takže znova..jdu si zase mýt vlasy!! Hrůza. Ale už vypadají pěkně. Minulá hodina Convention européenne des droits de l´homme mi bohužel nic nedala. No jo, právo…a ještě ve francouzštině…nic moc. Rozhodnu se, že tam dneska nepůjdu, protože veškerý přínos je nula. Stejně máme zajištěné poznámky, tak to snad bude dobré. Na co ale určitě jdu, je předmět Culture et Relations internationales au Xxè siècle. Minule jsme měli dost dlouhý výklad,takže na dnešek máme zase slíbené filmy, obrázky a podobně. Před půl šestou odcházím z pokoje. Když dojdu do školy, všimnu si, že před třídou stojí poměrně málo lidí. Mám divné tušení, ale když jsem šla kolem nástěnky, nic tam nebylo. Vcházím tedy dovnitř. Tam sedí asi tak 5 lidí. Přichází další. Jsou naštvaní, protože prý kurz odpadl. Hmmm….tak to je tedy něco. Jsem tu úplně zbytečně! No co, alespoň jsem se prošla. Večer se věnuji vyřizování a zařizování mé bakalářské práce. Zítra je zase Francouzská disertace, ach jooo! Kdyby tak zítra ta baba chyběla…Bože to by byla krása….no to se zřejmě nestane. Kolem jedné jdu spát.

0 komentářů: