CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

středa 12. listopadu 2008

Tak zase ve škole (Úterý 4.11. 2008)

Mám štěstí. Předmět Méthodologie de la dissertation française dneska začíná až v 9.30, takže se i docela prospím. Měli jsme na dnešek úkol, ale opravdu jsem doma neměla čas a hlavně ani náladu něco vyrábět. Kufr jsem nevybalila, takže musím dokonce Daně říct o tužku a papír, nemám s sebou vůbec nic. Trochu se přednášející bojím, ale ne tak hrozně jako při prvních hodinách. Spočítala jsem si, že tenhle předmět budeme mít už jenom pětkrát a pak už nikdy, takže to jediné mě drží při životě. Je to už podruhé, co jdu na hodinu bez úkolu. Naštěstí vše dobře dopadne a nikdo po mě nic nechce. Když na hodinkách zahlédnu 11.00, jsem štěstím bez sebe. Nakonec je docela dobře, že se nám to posunulo, protože můžeme s Danou jít rovnou na oběd. Po obědě si jdeme na kolej pro kufr. Hodláme do něj dát láhve s vodou, protože balíky vod se v ruce prostě tahat nedají. Tak to budeme mít pěkně na kolečkách. V supermarketu SIMPLY nakoupíme co je třeba a jedeme s nákupem na kolej. Když si uklidím nákup, skáču šipku do postele. Bohužel ne na moc dlouho, protože dnes je další náhrada předmětu Sociologie des relations internationales. V prosinci to dvakrát odpadne, takže jsme si to museli nahradit dopředu. Vycházíme ale dřív, protože je potřeba zaplatit nájem. V polospánku dojdu do školy a naštěstí hodina poměrně dost rychle uběhne. Ještě že se dneska nekonal předmět Relations internationales et transferts culturels, neboť vyučující je stále nemocen. Nic špatného mu nepřeji, ale jsem ráda, že se předmět nekoná:-)) Od 18 do 20 bych se měla účastnit Histoire des Idées Politiques modernes, ale prostě nemůžu. Moje poznámky z tohohle předmětu jsou dost těžce nepoužitelné, takže se budu snažit si je od někoho vypůjčit a tenhle předmět prostě trochu vypouštím. Místo toho jdu do supermarketu LECLERC, kde si chci koupit nějakou kosmetiku, na kterou jsem dopoledne zapomněla. Konečně si projdu celý obchod, to se mi ještě nikdy nepodařilo, protože jsem vždycky jen něco popadla a rychle zmizela. Dneska na to mám času kolik chci. Upoutá mě Airwick, vůně, která se dává do elektriky, takže má vonět velmi intenzivně a dlouho vydržet. Už se těším až ji použiji:-) Mám v plánu jít brzy spát, ale nějak se mi to nepovede. Včera jsem totiž nevybalila kufr. Po příjezdu do Strasbourgu jsem odhodila kufry do pokoje a šla jsem k Daně. Měly jsme dát dohromady úkol, ale nějak se mi do toho nechtělo. Tak jsme si vylíčily zážitky z domova a do pokoje jsem přišla někdy ve 12. Plácla jsem sebou na postel a usnula jsem v nezměněné poloze. Kufr tím pádem zůstal nevybalen. Takže dneska je potřeba to udělat .Nejhorší jsou asi kabely, jsou někde na dně a já pořád nemůžu na internet. Už od včera. Když se k nim konečně propracuji, zjistím, že pro změnu nejde internet. Hmm, opravdu fajn. Uklidím věcí a kolem jedné jdu spát.

0 komentářů: