CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 17. listopadu 2008

Duch Vánoc v Kehlu (Sobota 15.11. 2008)

Ráno jsem vzhůru kolem deváté, ale ještě ležím do 9.30 v posteli. Naplánovala jsem si na dnešek cestu do Německa, ale vůbec se mi tam nechce. Potřebuji si koupit nějaké věci na čistění (ubrousky napuštěné Prontem na nábytek, nějaký hadr, sprej na prádlo před praním) a taky šampon na vlasy a nějakou kosmetiku. Ve Francii stojí šampon který používám 6, 90 euros a v Německu ten samý jen 3, 90 a tak je to téměř se vším. Jelikož si kupuji měsíční tramvajenku, žádné extra peníze mě to nestojí, takže i kdybych tam měla jet jen pro ten šampon, rozhodně se to vyplatí. Natož když chci opravdu hodně věcí. Původní plán je odjet kolem deváté z Francie a kolem 14 nejdéle se vrátit. Raději ale plán měním, protože spánek je důležitý a stejně bych to musela někdy dospat. V 11 odcházím z pokoje a kolem 11. 45 stojím před prvním obchodem v Kehlu. Vlastně chci jen do DM,ale nedá mi to a vlezu hned do prvního obchodu, kde vidím Vánoční ozdoby. Bohužel jsem si v Čechách nemohla nikdy moc dovolit nakoupit hodně doplňků na Vánoce. Samozřejmě že Štědrý den slavím s rodinou 24.prosince, ale tak o dva dny dříve to samé podnikám i s přítelem. Vždycky se mi líbily ty nastrojené tabule a dokonalé výlohy, ale pokud si člověk nekoupí alespoň 20 věcí, tak to stejně nikdy nevypadá hezky,sladěně. Když si vezmu jednu svíčku, nebo jednu ozdobu…nikdy to tak nevynikne. Ale dnes..dnes si můžu splnit sen a Vánoce s přítelem opravdu vyzdobit. V Německu jsou všechny ty vánoční věci několikrát levnější než u nás a tak můžu nakoupit různé drobnosti a krásně je zkombinovat. Úplně mě to hřeje u srdce. Potom se jdu podívat do Orsay. To je v Čechách můj nejoblíbenější obchod. Téměř všechno oblečení mám odtud. No jenže posledně když jsme byly s Danou v Německu, mě to dost zklamalo. Jela jsem do Orsay s cílem něco zakoupit a nic se mi tam nelíbilo. Ale dneska jsem ani nepočítala s tím, že tam půjdu. No ale co, mám čas, tak proč ne. Už si dlouho chci koupit vestu, aby mi ladila ke kalhotám a…co to nevidím?! Asi milion vestiček. Jdu hned zkoušet. Po dlouhém rozhodování jednu kupuji a jak jinak, opět vyjde levněji než u nás. Pak se konečně dostávám do drogerie DM. Nemůžu opravdu uvěřit místním cenám. Nákup mě vyjde na 30 euros, ale věcí mám opravdu mnooooooho. Potom mí píše Dana, že za mnou dorazí. Když přijede, jdeme spolu na oběd do bistra, kde jsme byly i minule, akorát že krutí řízek, na který jsme se moc těšily, už nemají. Takže já si dám něco jako kuřecí hamburger a Dana nějakéé párky. Teda Wursty, že:-)) Obojí je ale moc dobré. Občerstvené zacházíme ještě do jednoho obchodu, cestou na autobus do dalšího a pak už vidíme autobus v zatáčce a celé šťastné do něj nastupujeme. Hezky nám to vyšlo a vůbec jsme nemusely čekat. Do Strasbourgu dorazíme kolem 17. Jdeme ještě do Rivetoile, protože ani jedna nemáme na pokoji ani kousek pečiva. Cestou vlezeme ještě do nějakých obchodů a pak už se unavené ploužíme domů. Libuji si jak půjdu brzy spát, ale mám ještě domluvený telefonát s přítelem. Končíme docela brzy, ale volám potom ještě se sestřičkou a s mamkou, takže se do postele dostanu kolem jedné. Ach jo. Půjdu já někdy normálně spát??????

0 komentářů: