CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 3. listopadu 2008

Zase zpátky do Strasbourgu (Pondělí 3.11. 2008)

Ráno vstávám před půl šestou. V klidu se nasnídám a o nic jiného se nestarám. Kolem 6.15 bychom měli (taťka a já) vyjet směr Praha, kde nasednu na Eurolines a přemístím se do Strasbourgu. Vyjedeme poměrně načas, řekli jsme si, že nejdéle v 6.15 odjedeme. Loučení zabere nějakou chvíli a odjedeme kolem 6.30. Autobus jede v 9. Přemýšlím, kam půjdeme s taťkou na kafe, protože na to máme 2, 5 hodiny a nemůžu uvěřit že bychom do Prahy jeli tak dlouho. Realita je poněkud jiná. Až před nájezd na dálnici je všechno perfektní. Pár kilometrů před nájezdem se začínají naprosto nepochopitelně štosovat auta. To nás dost zdrží,ale na dálnici ztracené minuty snadno doženeme. Když se ale zastavíme zhruba na úrovni obchodního centra Chodov, je mi jasné, že může nastat problém. Autobus jede v 9, u Chodova se zasekneme v 7.45. Nejdřív to vypadá dobře, ale posunujeme se po milimetrech, takže začínám být značně nervní. Ve tři čtvrtě na devět už hrůzou nedýchám. Nakonec se to decentně rozjede a já dobíhám k autobusu přesně v 9.00. Uuuuuuf, tak to bychom měli. Rozloučím se s taťkou a pádím do busu. Je nás tam 8! Super. Zabydlím se na dvojsedačce a potom si na protější dvojsedačku natahuji nohy. Větší pohodlí bych si těžko mohla přát! Cesta poměrně dobře ubíhá, venku je 16 stupňů, za okny je nááádherný podzim a všechno vypadá tak nějak přívětivě. Za měsíc má moje sestřička osmnáctiny, takže na takovou velkou událost se samozřejmě musím vrátit domů“:-) Asi i myšlenka pouhých 3 víkendů ve Francii a krásné počasí k tomu ve mně nevzbuzuje žádné chmurné pocity. Jsem zvyklá hodně času v prosinci trávit doma a tak nějak „vstřebávat Advent“ a teď budu pryč. Původně jsem měla přiletět až na Vánoce, ale nakonec se to krásně rozdělí. Kolem 16.30 mi ale cesta přestane absolutně utíkat. Ve Strasbourgu máme být kolem 19. Jako vždy, poslední hodiny jsou nekonečné. Vytahuji počítač a snažím se polapit nějakou bezdrátovou síť. Zadaří se jen jednou, ale i tak mě to velmi překvapí. Nakonec se dočkám Strasbourgu. Po příchodu na kolej jdu k Daně, se kterou je nutno se podělit o všechny novinky:-))Přicházím před půlnocí a vysílená padám do postele. Bohužel jsem tou dnešní cestou zameškala předměty Convention européenne des droits de l´homme a Culture et Relations internationales au Xxè siècle. Je to trochu škoda, ale abych kvůli tomu jela už v pátek? A ochudila se o dva dny se svými nejbližšími?? Tak to teda ani náhodou.

0 komentářů: