CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 9. prosince 2008

Domooov

Mám za sebou naprosto dokonalý víkend, i když totálním způsobem vyčerpávající. Ve čtvrtek ráno jsem si řekla, že vstanu kolem sedmé hodiny, ale nedočkavost, stres a strach mě vzbudily okolo šesté. Při snídani jsem zvládla jeden díl Ordinace, připravila jsem se jak se sluší a patří na výlet do Paříže a uklidila celý pokoj, protože jsem vstala brzy a nebylo už co dělat .Dokonce jsem si zvládla i nalakovat nehty:-) Kolem půl desáté přišla Dana, zkontrolovaly jsme nezbytnosti a pokračovaly jsme na tramvaj. Po jednom přestupu jsme dojely na nádraží, tzn. Gare Centrale. V 11.11 nám jel vlak, na který jsme se obě těšily. Konečně TGV! Byly jsme zvědavé, zda-li opravdu dostojí svému názvu Train grande vitesse a musím říct, že nás skutečně nezklamal:-))Cesta Strasbourg-Paříž, tzn. 500 km za 2 hodiny 10 minut, to je přece nádhera! Pak nastal rychlý (nebo aspoň měl:-) přesun po Paříži, metrem linkou 4, 22 zastávek (opravdu „nádhera“) na zastávku Denfert Rochereau , odkud jezdí autobus na letiště Orly. Bylo to celé velmi hektické, ale vše se nám podařilo stihnout. Dana letěla už v 16.40, ale já až ve 20.10. Čekání bylo nekooooneeeeečné, ale nakonec jsem se dočkala. Posedávala jsem tam s knížkou v ruce, prohlížela obchody, ale byla jsem strašně unavená, takže mě to opravdu nebavilo. Člověk by čekal, že letiště Orly-Sud bude hezké, ale bohužel s tím nemohu souhlasit. Zlatá Ruzyně! Letiště je malé, vstupní hala nehezká a vůbec..prostě mi to tam nějak celé nesedlo. Na Ruzyni si pro mě přijel můj snoubenec, můj miláček a měl pro mě růži! Jéééé:-) Než jsme dojeli domů, než jsem vybalila kufr a skočila pod sprchu, ukazovaly hodiny 3.45. Hrůza. Ráno jsem měla v plánu jet do města a zařídit poslední věci před oslavou osmnáctin mojí sestřičky, ale nepovedlo se mi vstát. Pátek jsem tedy trávila doma, ale stejně jsem nemohla spát,tak jsem jen tak odpočívala a těšila se na večer. Během odpoledne jsem se připravovala a v 18 hodin jel vlak, kterým jsme se sestřičkou jely do Českých Budějovic. Měla jsem pro ni totiž překvapení v podobě pozvání do koktejl baru. Velice příjemně nám to tam uteklo a kolem 23. hodiny jsme zase vlakem jely domů. Doma jsem si ještě musela rozebrat věci z kufru, takže jsem šla spát opět ve 4 hodiny a ráno jsem vstávala v 8 a jela jsem konečně do města. Odpoledne jsem si dovolila hodinku spánku, a potom jsme sestřičce uspořádali oslavu. Ta si myslím, se moc povedla, a probíhala přesně tak, jak jsem si to představovala, takže doufám že se líbila i hlavní oslavenkyni:-)) V neděli ráno jsem se viděla s mojí nejlepší kamarádkou Haničkou a odpoledne přijel můj snoubenec. Asi v 19 hodin jsem se začala balit, mýt vlasy…skončila jsem ve 23 hodin. Kvůli odjezdu jsem vstávala v půl jedné. „Paráda“-opravdu „nádherně“ jsem se vyspala.

0 komentářů: