CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 9. prosince 2008

Konečně úklid a koledy (Neděle 7.12. 2008)

Budíka jsem měla na desátou, ale probudím se už v půl desáté. Hmmm….tak to je ale opravdu záhada. Navíc se cítím víc než odpočatá. Najím se a hned se pouštím do práce. Hlavní úkol dne-vyndat obsah šuplíků pod postelí (dva velké šuplíky na šířku postele plné věcí) umýt je, vytřít pod nimi podlahu a roztřídit jídlo. Tahle práce mi trvá 4 hodiny. Některé potraviny je třeba dojíst, jiné naopak nejíst (no jo, tuny sušenek:-))a tak podobně. Přece jen tu nebudu asi tři týdny, takže je potřeba mít tu čisto a hlavně vědět, co tu vůbec mám. Poté vyndám celou šatní skříň a uklízím oblečení. To mi zabere 2 hodiny. Navíc mě pekelně rozčiluje, že se všude tak práší. Mám přikrývku i polštář z dutého vlákna, takže to opravdu nechápu. U uklízení nejraději poslouchám české filmy které znám, jen jako kulisu. Takže asi po milionté vidím Bestiář,Medvídka, Pelíšky a Jak básníci přichází o iluze.Mrknu i na poslední díl Soukromých pastí, která se pro mě zřejmě stal dílem nejlepším. Uklízení mi jde u toho pěkně od ruky a to je důležité. Pustím se do všeho co vidím, poslouchám filmy, pak koledy, zapaluji svíčky a užívám pohody. Když hodiny ukazují opět 4.30, už mě vážně nic nepřekvapí.

0 komentářů: