CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 9. prosince 2008

Tak zase ve Štrasburku (Úterý 2.12. 2008)

Dana mě každé úterý vyzvedává v osm, a já většinou vstávám kolem půl sedmé. Dnes však vstávám po půl osmé, a jediný úkol je se nasnídat. Potom s Danou míříme na Méthodologie de la dissertation française. Přednášející chce úkol. Naštěstí se přihlásí jedna snaživá Polka, která se rozhodne svůj úkol odprezentovat před celou třídou a tím zaplácne opravdu hoooodně času. Opravdu ji za to miluji! Zbytek hodiny se lovíme v nesmyslném textu a dozvídáme se, že příští týden nás čeká test. Z tohohle předmětu se nedělá zkouška v lednu, ale v prosinci test, protože je to koncipováno jako seminář a tím pádem se závěrečná známky či body odvíjí od průběžné práce a docházky. Dnes odpoledne je předmět Relations internationales et transferts culturels, na který tedy v žádném případě nehodlám jít. Chtěla bych se natáhnout do postele, odpočinout si a konečně se trochu prospat. Místo toho ale s Danou měníme plány. Jdeme na oběd, a poté rovnou na tramvaj, která nás odveze do centra. Já mířím do MONOPRIX, kde se chci podívat na nějaké hezké věci, které by mi mohl přinést Ježíšek:-) Dana si odběhne do Nocibé a když se vrátí, míříme obě doobchodního centra Les Galeries Lafayette. Tam strávíme poměrně dost času. Je mi jasné, že na Histoire des Idées Politiques modernes dnes nepůjdu, jelikož k závěrečné práci není účast na hodinách a ani jejich obsah důležitý. Chci si vybrat nějaké hezké věci, a to opravdu zabere dost času. Po dlouhé době si konečně vyberu a odcházíme. To už je venku šero a máme možnost vidět zblízka všechnu tu osvícenou nádheru. Procházíme uličky, díváme se na stromeček…a je to opravdu nádhera. Nakonec vpodvečer odjíždíme z města a těšíme se, že někdy vyrazíme vyloženě a jen na vánoční trhy. Když přijdu do svého pokoje, cítím takový krásný pocit. Za prvé mám radost ze zakoupené drobnosti, ale hlavně je mi krásně z toho prostředí a atmosféry ve městě. Je mi nádherně!! Cítím se tu jako doma a navíc to město…líbí se mi prostě víc než u nás :-) Alespoň výzdoba určitě. Podívám se na díly Ordinace, které jsem ještě neviděla, na jeden díl Soukromých pastí a jdu spát poprvé docela normálně, kolem 23.15.

0 komentářů: