CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 9. prosince 2008

Huráá! Den volna! (Čtvrtek 4.12. 2008)

Mám v plánu vstát kolem 10. hodiny, ale realita je trochu jiná. Vzbudím se v 11.15! Jen se obléknu a už na mě klepe Dana. Jdeme totiž na oběd. Šíleně se těším na teplé jídlo, poslední dobou mám opravdu hlad. Po obědě je nejlepší čas jít nakupovat jídlo, jelikož nehrozí, že si budu chtít koupit celý obchod. Doprovází mě Dana, takže nám to jde pěkně od ruky. Já se ještě jdu podívat po nějakých vhodných dárcích,ale za chvíli jsem už zase na pokoji. Na předmět Kennedy and his times dnes opravdu nejdu, bohatě stačí ta příšerná práce, kterou musím odevzdat! Dnešní Sociologie des relations internationales dnes odpadla, takže mám celý den volno. Odpoledne se rozhoduji začít s prací. Je mi ale nějak divně a kolem 16. hodiny si jdu lehnout. Počítám maximálně s jednou hodinou spánku,ale „trochu“ se mi to nepovede. Vzbudím se ve 23 hodin! Hrůza. Cítím, že přicházející chřipce se ale opravdu nevyhnu. Něco si vyřídím na internetu, skočím do sprchy a kolem jedné hodiny jdu opět spát.

0 komentářů: