CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 9. prosince 2008

Vánoooooooční Štrasburk! Juchůůůů! (Středa 3.12. 2008)

Na předmět Histoire des Relations Internationales jsem se opravdu nechystala jít. Příští týden už ale musím! Musím si totiž od někoho půjčit poznámky!:-) Takže si docela rozumně poležím, a vypravím se až na italštinu. Dneska se dopřekládá článek o fašismu, takže nic moc. Moc mě to nebaví, navíc učitel nás baví svými zážitky z Itálie a já mu bohužel nerozumím úplně všechno, takže mě tahle hodina celkově nezaujme. Co mě ale zaujme, je fakt, že předmět Histoire Européenne nám pro tento semestr nadobro skončil! Sice Le monde russe ještě občas je, ale stejně tam nerozumím ani slovo, takže opravdu doufám, že mi někdo půjčí poznámky, jak bylo původně v plánu :-)) Dneska jsme s Danou domluvené, že půjdeme do města jen a pouze na vánoční trhy. Šíleně se těším. Město je naprosto kouzelné. Přece jen včera jsme to neprošly všechno, ale dneska to máme v plánu. Jsem opravdu zase okouzlena, protože tohle město…..to je opravdu nádhera! Nechápu, kdo si dal (a jak dlouho dopředu) tu práci vyzdobit absolutně celé město. Opravdu, každá ulička vypadá vánočně. Uznávám, že na některých fotkách vypadá výzdoba přeplácaně, ale ve skutečnosti je vše velmi vkusné.(Konzultujte s fotogalerií:-) Nemůžeme se vynadívat. Taky mi přijde poměrně zajímavé, že na místních trzích se na rozdíl od těch českých dá něco koupit, a tím něco myslím dárky! To se mi na vánočních trzích v Praze opravdu nikdy nestalo:-) Neodolám a dám si sladký preclík a horkou čokoládu, do které ještě dostanu pomerančovou kůru a skořici. Vynikající! Venku je ale bohužel dost velká zima, a ta nás zažene po dvou a půl hodinách zase domů. Potřebuji ještě zajet do nákupní galerie Rivetoile, ale to přemisťuji na jiný den, protože jsem opravdu zmrzlá a chci se co nejdřív zahrabat do peřin. Po příchodu na pokoj sleduji nějaká videa, udělám si něco k jídlu a přemýšlím o svojí práci na předmět Kennedy and his times. Musím jí „dotlačit“ za tenhle prodloužený víkend, protože potom si chci už jenom užívat Vánoc, balit domů a vůbec..chci dělat už jenom samé hezké věci! Jdu spát asi ve 23.30.

0 komentářů: