CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 9. prosince 2008

Takové obyčejné pondělí (Pondělí 8.12. 2008)

Ráno vstávám v 11. Musím se trochu prospat. Hned po ránu vytřu podlahu a uklidím zbytek věcí. Pak se najím a jdu na chvíli k Daně. Z „chvíle“ se vyklubou dvě hodiny a my tak tak stihneme dojít na Convention européenne des droits de l´homme. Je to naše úplně poslední hodina, protože na příští týden pro nás přednášející zajistila besedu. Hodina nic moc, píšu na PC. Potom je můj absolutně nejoblíbenější předmět Culture et Relations internationales au Xxè siècle. Přednášející má vždy naprosto dokonale připravené přednášky, krásně mluví a vůbec..tahle žena je opravdu dokonalá! Pouští nám různé ukázky z filmů a u jedné ukázky všichni slzíme smíchy. I ona. Hodina uteče až moc rychle. Během přednášky si zajišťuji poznámky od jedné Francouzky. Sice se moc netváří, ale nakonec mi všechno dá. Když odcházím, stavím se u nástěnek, kde by měly být pověšeny zkoušky. Najednou se za mnou zjeví Brazilec. Z toho bych zřejmě v září měla lehkou srdeční arytmii, ale dneska? Největší zlatíčko mám stejně doma a tenhle „chlupáč“ face to face..no nic moc. Bavíme se o zkouškách a já pak odcházím na bus. Celý týden mě pronásleduje hlad. A bohužel jím samé příšernosti. Müsli s jogurtem, jogurt s pomerančem, sušenky, instantní polévku..no hrůza. „Nejlepší“ na tom všem je, že mi nic z toho nechutná, hlad to nezažene a ještě mě po tom bolí žaludek. Takže už v autobuse mě napadne že si prostě udělám něco, čemu by se dalo říkat jídlo. Hned po příchodu na kolej obhlížím kuchyni, a rychle jdu pro Amore mio. Ano, to je sice taky instantní, ale jsou to horké těstoviny s omáčkou! Sice je tam psáno 2 porce, ale s tím problém nemám:-))Takže první teplé jídlo od čtvrtečního oběda! Já jsem tak šťastnááá :-)) Kolem 22.30 se jdu poradit s Danou ohledně zítřejšího testu z Francouzské disertace,ale zase se zaseknu na dvě hodiny. Pak se ještě učím. Jdu spát v 1.30. Zatím nejsem unavená. Uvidíme jak to bude pokračovat:-))

0 komentářů: