CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 30. září 2008

Trochu nuda (Úterý 30.9. 2008)

Vstávám v půl desáté, těžká pohodička. Po snídani podstupuji proces mytí vlasů v kajutě. Sotva stíhám. Daně, která klepe v půl druhé, otevírám se sotva dofoukanými vlasy, nicméně stejně musím jít. Čeká nás předmět Relations internationales et transferts culturels, který minulý týden odpadl, takže vůbec nevíme co nás čeká. Přednášející je velmi sympatický a mluví srozumitelně, nicméně předmět mě vůbec nezaujme a není mi jasné z čeho se může skládat závěrečný test. Tak snad příště to bude lepší. Po tomto kurzu se odebíráme do kafetérie, nejlepšího místa na l´IEP:-) jejich horká čokoláda je naprostoooo nepřekonatelná. Zbyde na mě i trochu zeleninového salátu, takže si debužíruju a u toho píšu dopis. (ano, Tobě Pavlí!:-) Za zády mi brebentí Španělé a já zažívám nezměrnou radost, když jim téměř vše rozumím. Záleží tedy kdo mluví,(respektive odkud přesně je) ale některé věty rozumím celé, některé jen části, jiné vůbec:-) ale mám radost! Potom se odebírám na Histoire des Idées Politiques modernes. Vyučující mě minule vyděsil k smrti svým způsobem přednášení, kdy do mikrofonu prskal a ani mimo mikrofon mluvit neuměl. Zdá se, že pilně trénoval:-)) a nejen že neprská, ale mluví i pomaleji a pozor, stíhám si psát poznámky! :-) Pro jistotu krasopisně vypisuji vzkaz, který na konci kurzu dávám Francouzovi přede mnou. Prosím ho v něm o jaksi pravidelné zasílání poznámek na můj mail. (Vyučující se sice naučil mluvit, ale jistota je jistota, že:-) Pro jistotu ho oblažím svým chrupem v širokém úsměvu. Snad zebere, nezbývá než doufat. Ve 20 hodin jdeme s Danou na kolej a upalujeme spát, protože zítra máme od 8 což pro mě znamená vstávat v 5, protože v 7 je odchod:-((

0 komentářů: