CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neděle 14. září 2008

Rendez-vous v bance (Úterý 9.9.2008)

V půl devátý na mě ťukne Dana a odebíráme se směr IEP. Během jazykového kurzu zjišťuju, že neumím francouzsky nejhůř na světě. Bezkonkurenčně „nej“ je jeden Španěl, který údajně „apprendre le français“ jeden měsíc! Miluju ho, jestli vystuduje on, tak já musím taky. Nikomu nic špatného nepřeju, ale…mám radost:-) Po kurzu (náplní jsou cvičení a představování) odcházíme s další Češkou Lin zařídit účet v bance. Dozvídáme se, že bohužel nikdo na světě nám nemůže zařídit účet hned, a že je potřeba přijít příští středu (!!??) na rendez-vous a někdo se nás ujme a teprve to zařídíme. Decentně se mi tenčí zásoba peněz. Jdu se uklidnit na WiFi do Mc Donald´s . Zkouška dospělosti číslo dvě: Nákup známek v přístroji na známky. S pomocí postarší paní nad přístrojem vítězím. Už chci net na pokoji!!! Večerní předsevzetí: Uklidit pokoj jednou provždy.(=naskládat věci do skříně tak, aby na mě nepadaly)Realita: V 23.45 přicházím od Dany a padám do postele. Ještě jsem se nevyspala.

0 komentářů: