CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 27. září 2008

Desky nalezeny!!! (Pátek 26. 9. 2008)

Budíčka si dávám na 7.00 abych stihla vše zařídit. Ve spánku všechny budíky v dosahu vypínám a vzbouzím se v 8.30. Decentní čára přes rozpočet. Snídaně a celá výprava zabere 20 minut. Trhám světové rekordy! Běžím znovu do sportovního centra. Včera byly otevřeny jen sály na cvičení, ale vrátnice už měla zavřeno. Dozvím se, že dnes otvírá v 10.15, což mě moc nepotěší, protože je přesně 9.15. Nakonec vidím nějakou paní která zachází do nějaké místnosti, kde ostatní ženy popíjejí kávu. Vysvětluji jí situaci a ona se ptá všech ostatních zda-li nenalezly zelené desky. Druhá paní mě vede do jiné místnosti kde na stole leží moje zelené desky!!!! Jsem štěstím bez sebe, zachránili mi život!! A to doslova. Pak jdu na l´IEP. S Danou vyplníme oficiální rozvrh a jdeme ho odevzdat. Kupodivu ho nečtou ani nezkoumají kredity a rovnou si ho bez průtahů (!!) vezmou. Pak se těšíme na oběd, který nám opět dodá energii. Po obědě následuje „menší“ nákup za 10 euros a po obědě přichází nejnádhernější část dne- jdu spát!!!!!Budík zvoní v 18.00, to znamená že už spím 3 hodiny, nicméně vstanu až ve 20.10 protože nejsem schopná se vyhrabat dřív. Pak povídáme s Danou a já jdu potom zase spát. Krása:-))

0 komentářů: