CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neděle 14. září 2008

Heineken (Středa 10.9.2008)

Decentně jsem zaspala. Tak tak se stihnu připravit než mě vyzvedne Dana. Jdeme zase tou samou krásnou cestou do školy. Všude je zeleno, je krásně teplo…vážně to tady miluju!! Od 9 nám pouští film L´auberge espagnole. Tenhle film zbožňuju od tý doby co jsem ho viděla. Dneska jsem ho viděla asi popadesátý. Pak se jde domů. My s Danou na oběd do jídelny vedle koleje. Čítá 4 chody-předkrm(salát a houska) hlavní jídlo(4 druhy na výběr), dessert (jogurt nebo sýr), ovoce. Obezitě vstříc! Po obědě jdu nakupovat svoje první francouzské nefalšované croissanty a navštěvujeme místní Lidl. Dvoulitrový džus, dvoje sušenky=2 eura. Vyhodnocuji to jako vhodnou prodejnu pro moje další působení. Když nákup odložíme na pokoj, utíkáme na setkání s ostatními Erasmáky. Jdeme do Heinekenu. Naši „vedoucí“ Aline a Antoine nás dopraví místní dopravou na konec města kde se rozkládá pivovar Heineken. Nikdy jsem v pivovaru nebyla. Prohlídka mě opravdu uchvátí. Seznamuju se se Švédkou, která mi popisuje, jak minulý rok byla au-pair fille v Paříži. Prohlídku ukončuje degustace. Jen jednoho piva! Taky toho mohlo být víc:-) Večer jdu za Danou na pokoj a povečeříme croissanty a kávu. Vive la France. Do 3 hodin do rána dělám ze skladiště pokoj. Rozhoduju se, že zítra nepůjdu do školy.

0 komentářů: