CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 30. září 2008

Nicnedělání a sladký spánek (Neděle 28.9. 2008)

Ráno mě budí to, že někdo buší na dveře. Pokouším se to zaspat, ale marně. Otevírám ve značně rozladěném stavu. Je to Dana, prý jestli nechci něco vyprat. Matně si vzpomínám, že na něčem takovém jsme se domlouvaly. Vyberu prádlo vhodné k praní a chci se vrátit do postele. Když na hodinách uvidím, že je půl jedenácté, poděkuji Daně že mě vzbudila, protože bez ní bych vstala někdy ve 14 hodin. Padám hlady, a tak se nakonec rozhodujeme, že až zapneme pračku, půjdeme si něco uvařit. Do deseti minut jsme nastoupené v kuchyni. Český instantní výrobek nás vždy bohatě zasytí a navíc - je to opravdu chuťově výborné!! Máme Amore Mio se špenátem a sýrem. Než umyjeme nádobí po obědě, popovídáme a dojdeme přehodit prádlo z pračky do sušičky, je rázem 14 hodin. Domlouváme se, že dnes v 19 hodin vyrazíme na večeři do menzy. První víkend vaří obědy i večeře. Chci si mezitím přepsat nějaké poznámky ze školy. V momentě kdy dopíšu první větu, padne na mě neuvěřitelná únava. Rozhoduji se, že si 20 minut pospím, to znamená do 15 hodin. Když se vzbudím, je podezřelá tma. Hodiny ukazují přesně 18.45!!!! Za deset minut klepe Dana. To jsem si toho opravdu hodně přepsala. Na večeři potkáváme dvě holky, které už známe. Obě studovaly v Praze Francouzské lyceum, což znamená že nastoupily v pěti letech a končily maturitou! Luisa, která studuje umění, i když je moc fajn, není zrovna můj typ a tak jsem ráda ,že si povídáme tak nějak společně. Druhá slečna, Nariman, je víc moje krevní skupina a tak si povídáme o různých klubech a podobně. Když Luisa odejde na autobus, stojíme s Nariman a Danou před kolejí a povídáme. Nakonec jí jdeme ukázat svoje pokoje. Když odejde, je rovných 21 hodin!! Nemůžu uvěřit že je celý den pryč. S Nariman si vyměňujeme čísla a domlouváme se na neurčito, že nějam zajdeme. Jinak Nariman je moc krásná, její tatínek je Arab /Tunisan/ a maminka Thajka. Hlavně si ale moc rozumíme. Ona tu studuje medicínu, která tu trvá 9 let! Přece jen francouzsky podle mého názoru umí líp než česky. Zná jiné bary a diskotéky než my, takže se těším až nás jimi provede. Večer mám v plánu konečně přebrat tunu papírů, které mě tu chtějí zasypat. Za ten měsíc jsem nasbírala asi tak trilion brožurek a papírků a všeho, a něco si chci nechat a něco vyhodit, a je třeba to probrat. Do toho ještě poznámky ze školy…je toho opravdu hodně .Nakonec jdu spát v neuvěřitelných 4.30.(!)

0 komentářů: