CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 23. září 2008

Rada Evropy (Čtvrtek 18.9. 2008)

Zase můžu vstávat v 10. Nasnídám se a upravím a po 12 hodině jdeme s Danou a Kristinou na oběd. Po obědě jdeme na autobus, protože celá naše Erasmácká skupina jde do Rady Evropy. Jsme tam už ve 14 hodin, a sraz je až v 14.30. Celých třicet minut využíváme k focení a povídání. V půl třetí jsou všichni na místě a my naprosto nepochopitelně vcházíme do budovy až v 15.15. Hrůza! Čekání ale stálo za to, interiér je krásný a hlavně přednáška zajímavá a paní příjemná. Po chvíli se stěhujeme do jiné místnosti kde nás čeká přednáška (některé i debata) o lidských právech. Trvá to na můj vkus docela dlouho. V nestřežených chvílích se mi hlavou prohání vzpomínky na domov, rodiče a přítele a začíná mi být trochu úzko. Snad až teprve teď jsem si definitivně uvědomila, že jsem opravdu ve Francii, na rok, a sama. Nevím, bylo to jako prozření a nebylo to moc příjemné. Odcházíme v 18 a Lin velí směr Obchodní centrum. Spousta obchodů je známých a ty neznámé rády poznáme. V ETAMU, kde prodávají náááádherné oblečení (od nás znám jen ETAM s prádlem) se neudržím a kupuji si kabát. I když neudržím není to správné slovo. Už jsem jich vyzkoušela řadu a tenhle mi naprosto sedne. Pokusím se ho nějak vhodně zakomponovat do rozpočtu. Dnes se s Danou už večer nevidíme, protože musíme jít spát. Únava je tu nemoc číslo jedna.

0 komentářů: