CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 14. října 2008

Vicky Christina Barcelona (Pátek 10.10. 2008)

NEUVĚŘITELNÉ!!!!!!Než jsem šla večer spát, řekla jsem si nahlas, že můžu spát tak dlouho, jak jen to moje tělo uzná za vhodné. Nemůžu uvěřit tomu, když na budíku vidím čas 14.45!!!!!!!!Ani jednou jsem se neprobudila. Tohle se mi ještě nikdy v životě nestalo. Vždycky jsem se alespoň na chvíli vzbudila. Jsem dost v šoku, ale nádherně odpočinutá. Najím se (nevím jestli je to snídaně nebo spíš večeře) a na 18tou hodinu míříme do kina. Tentokrát na film Vicky Christina Barcelona. Ve zkratce-dvě mladé ženy míří do Barcelony strávit léto a jedna z nich se chce i přiučit španělštinu. Jedna je zadaná, těsně před svatbou, druhá svobodná, svolná k čemukoliv. Potkají jednoho muže. Tu zadanou svede, ale zlomí jí srdce tím, že řekne, že je přece zadaná a že se stejně bude vdávat tak nemá žádná budoucnost cenu. S druhou naváže vztah, ale jen do doby, kdy se jeho bývalá manželka pokusí spáchat sebevraždu. Po této eskapádě si ji nastěhuje do domu a „spokojeně“ si tam žijí všichni tři. Nakonec to Christina nevydrží a rozchází se s oběma(no ano, spala i s jeho manželkou) a vrací se i s Vicky do Ameriky. Tím film končí. Pořád nevím co si o tom filmu mám myslet. Zapůsobil na mě, to rozhodně ano a nebyl to klasický bezduchý film o ničem. Přesto ale neumím vysvětlit co přesně ve mně ten film zanechal. Třeba to objevím později. Po filmu vyřídím pár mailů a uléhám.

0 komentářů: