CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 14. října 2008

Francouzská párty (Čtvrtek 9.10. 2008)

Ráno vstávám na poslední chvíli; s tím, že se jen obléknu a snídani zajistí kafeterie na IEP. Lahodné croissanty si donesu do hodiny Sociologie des relations internationales a ujídám při výkladu, který je jako vždy super. Popíšu asi 7 stránek. Po hodině dojídám bohatě obloženou bagetu a poté odcházíme s Danou rovnou do jídelny. Jo jo hlad je hlad:-)) Potom skočíme do supermarketu zakoupit nějaké dobroty na večer. Pak jdu na kolej, píšu maily a opisuji kus poznámek. Přemýšlím jestli mám jít do školy. Nechce se mi vůbec. Nakonec jdeme i s Danou na předmět Kennedy and his times. Odcházím v přestávce a jdu na poštu. Obdržím svůj první balíček s knihou, kterou jsem si vybrala po internetu. Rozhoduji se jít do města a udělat si radost nějakou drobností. Před tím si jdu odložit balíček na kolej. Na město se už nedostane. Čtu podivný mail, který se mi moc nelíbí a tak hned volám domů. Spojení s domovem trvá několik hodin, naštěstí se hned vše vysvětlí. Trochu se nalíčím a kolem 21 vyrážíme s Danou na pravou francouzskou bytovou párty. Všude jsem se dočetla, že Francouzi jsou velmi uzavřený kolektiv, nikoho mezi sebe nepustí, a kamarády si člověk vytvoří jen mezi ostatními Erasmy. Mě se to takhle úplně nejeví, Francouzi jsou velmi příjemní, a s Erasmy se nebavím o nic víc než s Francouzi, řekla bych téměř až naopak. No a teď právě jdeme k jedné Francouzce domů, což se tedy jen tak někomu nepoštěstí!:-) příjemně si povídáme a já zjišťuji, že opravdu dokážu komunikovat tak, aby mi i někdo rozuměl:-)) Zaujme mě jeden kluk, který asi do 10 minut po našem příchodu odchází, protože má zítra od 8 školu..škoda…:-)) Povídáme, jíme brambůrky…a najednou holky vytáhnou nějaký papír. Anaïs i Hélène byly na Erasmu v Praze a tak společně vzpomínáme a ony po chvíli vytáhnou text na Rolničky. Když zpívají, je to naprosto roztomilé! :-)Kolem 0. 30 odcházíme, protože Dana má ráno školu. Jdu spát kolem 2. hodiny.

0 komentářů: