CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 20. října 2008

Otrávená (Neděle 19. 10. 2008)

Vstávám celá polámaná kolem 10.15. Lednice mnoho pohoštění nenabízí, ale zahlédnu brambory, které jsem nejedla už dva měsíce, takže jsem si je musela zakoupit.Vypadají skvostně a jsou předem oloupané! :-) S Danou se rozhodujeme se o ně podělit a Dana navíc bere nějakou ochucenou rýži. Něco uklidím a v 13 jdeme vařit, klasicky se to protáhne do 15, protože nejdřív se vaří, pak se jí, pak se myje nádobí a pak se jí dezert (ano, už jím tak nějak pofrancouzsku:-) a u toho se povídá. Po obědě se začtu do poznámek a usuzuji, že je nejvyšší čas je přepsat. Pouštím český film Hezké chvilky bez záruky, který na mě poměrně dost zapůsobí. Těším se,že až se vrátím domů, navezu si sem tunu českých filmů. Tankový prapor, Samotáři a podobně mě rozhodně neminou. Za odměnu, že mám konečně tak úžasně uklizený pokoj a všechny věci vyřízeny, si dělám kávu a konečně se dostane i na vanilkový šáteček, plněný tím nejlepším vanilkovým pudingem, na který se třesu už dlouho, ale pořád nebyla správná chvíle, abych se s ním odměnila. Až teď. Ještě to zajídám skvostným smetanovým jogurtem s jahodami. Když dojím jogurt, začnu cítit opravdu divnou chuť. Prohlédnu si šáteček jaksi vevnitř, a zjistím že vnitřek je potažen několikamilimetrovou zelenou plísní! Při představě kolik jsem toho snědla si dobrovolně „vypumpuji“ žaludek. Pak sedím na posteli a přemýšlím co budu dělat, protože na mě jde nějaké „malátno“. Uléhám do postele. Za hodinku se dostaví očekávaná nevolnost a já trávím noc napůl vzhůru pojídáním všelijakých „zaručených“ léků.

0 komentářů: