CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 7. října 2008

Muži........a nákupy....aaaaach:-) (Sobota 4.10. 2008)

Dávám si předsevzetí, že vstanu kolem deváté a vypravím se do města. Nicméně vyčerpání z uplynulého pracovního týdne je silnější než já, a když v půl dvanácté otevřu oči, jsem vlastně ráda, že jsem se nevzbudila večer. Výpravu ošidím na nejvyšší možnou míru, je mi jedno jak vypadám (dneska opravdu strašně:-)) a snažím se co nejrychleji se dostat z koleje. Cesta do obchodního centra mi zabere všeho všudy 5 minut. Já jsem tak šťastná! Vždyť tohle se mi doma nikdy nestane! Vyjít si jen tak ven a dostat se kam si člověk zamane pěšky. Kombinace Nové obchodní centrum+sobota=ušlapání zaživa. Opravdu si bez legrace dokážu představit že na koncertě nebo v klubu bez problémů ušlapou lidi. To co se tu odehrává, je asi 10tinásobek centra Chodov 23.12. Ano, je to možné. Jedinou malinkou nevýhodou,nebo věcí co se mi moc nelíbí je, že nákupní galerie je rozdělena do několika „pavilonů“ a mezi těmi se prochází normálně venku. Když během asi 3 hodin dojdu nakonec, zjistím, že to samé se odehrává ještě v suterénu. Ten ale proběhnu během půl hodiny. Podívat se do obchodů je nicméně marná snaha. Nikdy jsem to neviděla, ale venku před obchody stojí kupa lidí, která čeká až ti vevnitř konečně zmizí. Centrum je nádherné, a já tuším že se tu, obzvláště před Vánoci, budu vyskytovat opravdu často. Penízky, bojte se:-)) Řetězec H&M mě u nás nikdy nezaujal. Vždycky jsem tam našla naprosto nenositelné „módní“ věci. Ovšem tady nevycházím z údivu. Dokonale „chic“ :-)) ! Je tu spousta lidí, ale já se nedám, a deru se do nitra obchodu:-)) Je tu dost levno, nebo skvostné společenské (černé, slabounký bílý proužek) kalhoty se u nás prodávají za 18 euro?? Nikdy jsem nic takového v ČR neviděla. Oblečení je tu opravdu levné (ano, jak co, jak kde) a tak zacházím ještě do Tally Weijl, kde mi oči přechází. Džíny a mikinu mám ráda, ale do školy tak chodím málokdy. Já školu miluju, takže proč to neoslavit každý den něčím hezkým na sebe?:-) no a tady na mě přišla obava, že se mi rozplyne stipendium..naštěstí jsem ho tedy ubránila:-)) svetříky, kalhoty, košile…nádhera, rozplývám se tam hodně dlouho. A nad čím se dneska též hooodně rozplývám, jsou místní MUŽI. Dneska jich vyrazilo „shopovat“ asi milion, takže se můžu v klidu kochat. Přes týden jsou ve městě vidět hodně studenti, ale dnes….:-) líbí se mi jak tu muži o sebe dbají (v Čechách taky, O.K. ale tady je to nějak víc vidět:-)) a stojí fronty u kabinek, zkouší si šály, čepice a všemožné doplňky... Ale hlavně..jsou tu muži, ne zženštilí „vytunění“ frajírci. Všichni nádherně voní (obecné klišé je, že se Francouzi celkově moc nemyjí, ale hodně voní, tak nevím:-))) a já nevycházím z údivu. Odpoledně si s Danou zpříjemníme u Paula, což je pekárna, kde se dá i posadit s kávou. Poté obcházím obchody a vybírám nějaké dárky, zatím jen v mysli:-) Cítím se opravdu šťastná, tak nějak soběstačná…každý den je tu hezky…večer když jdu ze školy(kolem 21 hodin) bývá tak 19 stupňů, takže je tu opravdu božsky. Na kolej se vracím kolem 18. 30 a mířím rovnou k Daně, která to vzdala dřív než já. Přijímá moji výzvu-ostříhat mi vlasyJ:-))Je to docela sranda, obě jsme zvědavé na výsledek, ale žádné strachy, Dana je profikadeřnice a panika rozhodně není na místě:-) Ostříhá mě přesně podle mých představ přičemž mi některé partie nechá volné, abych se na nich vyřádila sama, což záhy udělám a jsem víc než spokojená:-)) Večer se pustím do úklidu minipokoje, ve kterém je zase odloženo asi tisíc věcí, a jdu spát opět v 1. Ach jo.

0 komentářů: