CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 14. října 2008

Obyčejné nudné pondělí (Pondělí 13.10. 2008)

Ráno vstávám o půl deváté, což je dost příjemné. V klidu si posnídám, umyju nádobí. To se mi jen tak někdy nepoštěstí, v klidu snídat. Ve středu nesnídám nikdy a nakupuji ráno snídani v kafeterii u nás ve škole. Když vše uklidím, věnuji se papírům, a vyřizování mailů. Najednou je 11 a musím si ještě mýt vlasy. Tenhle proces v mrňavé koupelničce opravdu nenávidím. Stále je co dělat a tak se z koleje dostanu až před 14 hodinou.Do té doby si ještě stihnu v rámci možností (šílených) zacvičit. Pak jdu do města a fotím co mě napadne. Je neuvěřitelně nádherný den. Je 24 stupňů, večer bývá 21. Je krásně barevný podzim, nevzpomínám si, kdy jsem si takhle užila podzim u nás. Už i říjen je u nás pošmourný. Tady je vysloveně báječně. Od 16 jdu na La Convention européenne des droits de l´homme. Hodina uteče opravdu neskutečně. Sice mi přednášky utíkají rychle, ale tohle je teda síla, prostě je najednou 18 a začíná zase Culture et Relations internationales au XXè siècle. 5 minut po začátku vstoupí Brazilec, který se dnes na La Convention nedostavil. Trochu víc se mi rozbuší srdce…koukám kam jde, a jde si sednout za mě. Chtěla bych se otočit, ale nějak mi to nejde. Nakonec se chystám nenápadně rozhlédnout po třídě, když přednášející ohlásí pauzu, Brazilec vezme saky paky a vyběhne ven. A už se nevrátí. Hmm..fakt „bezva“. Pak už ho nezahlédnu až do konce hodiny. Cestu zpátky na kolej si opravdu užívám. Je překrásný večer, je teplo, všude to voní jako v létě a já jdu jen ve svetříku a nemůžu tomu uvěřit. Nechce se mi nic dělat, tak na www.youtube.com koukám na různé výstřižky z českých filmů a kolem 23 jdu spát.

0 komentářů: