CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pátek 13. března 2009

Zase jeden úúúúúžasný den (Čtvrtek 12.2. 2009)

Ráno vstanu kolem desáté. Dnešní hodina The Aftermath of the American Civil War jde mimo mě. Rozhodnu se raději se vyspat. Z toho ponocování jsem už vážně dost unavená,ale musím se prostě učit. Na předmět Sociologie des relations internationales nejde ani Dana, protože chceme tento předmět zakončit prací, takže proč tam vysedávat. Po probuzení udělám obvyklé činnosti, takže je opět 11.30. Pak chvíli telefonuji se sestřičkou. Potom se upravím a vypravím se do nákupní galerie Rivetoile, přesněji do obchodu H&M, kde mi včera do oka padla taková bunda a pořád na ní musím myslet. Zkontrolovala jsem účty a rozhodla jsem se, že si ji za své české peníze zkrátka koupím. Cestou se ještě zastavuji v obchodě I am, kde naštěstí nic nekupuji:-)) a pak ještě zajdu do SIXu, kde neodolám jedněm náušnicím. Poté už jdu pro sako, na které dostanu 30% slevu, což je hodně příjemné a celá šťastná jdu na tramvaj. Po večerech se učím pamětně. Je tu velký klid, všichni buď spí, nebo jsou někde na nějaké party a taky je báječný klid. Přes den si většinou dělám výpisky, u kterých klidně mohu poslouchat rádio, jen si to prostě vypisuji. A protože mě už nebaví být zavřená v pokoji, jdu si výpisky udělat do té kouzelné kavárny jako včera. Tramvaj mě doveze do města a já jdu do kavárny.Je ale tak nádherně, že se rozhodnu se ještě trochu projít. Obejdu centrum a míjím miliony vyzdobených obchodů, které lákají na valentýnské slevy. Týká se to všeho-třeba balení 2 sushi za jednu cenu, jedna káva+druhá zdarma,samozřejmě prádlo a v neposlední řadě dárkové kazety plné parfémů v Sephoře. Je mi vážně báječně. Když konečně dojdu do kavárny, moje místo je sice obsazené, ale za 10 minut se uvolní, tak se tam ihned přesunu. Nádhera. Rozsedím se docela dlouho, přicházím kolem půl páté a odcházím před 19, zkrátka než zavřou. Hezky jsem si to užila, to se musí nechat;-))Jdu na tramvaj a domů. Podívám se na jeden díl Ordinace a pak na film Určitě,možná. Už se mi nechce učit. Je to super film! Šťastná, jak se mi dokonale povedl tento den kolem půlnoci uléhám.

0 komentářů: