CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neděle 1. března 2009

Taková klasická neděle (Neděle 8.2.2009)

Ráno vstávám v 9.15. Spala jsem přesně 12 hodin! Neuvěřitelné! Je super skvostné spát 12 hodin a přitom vstávat v 9;-))Sice se z postele musím trochu nutit, ale jsem krááásně vyspalá. A to jsem se ještě vzbudila v 5 hodin a přemýšlela jsem, jestli už nemám vylézt:-))Možná kdyby bylo světlo, ale byla dost velká tma.Tak jsem chvíli poslouchala, jak venku zpívají ptáci a pak jsem zase usnula. Když vstanu, zase si ustelu, umyji podlahu, připravím si snídani u které zkouknu novinky na internetu a pak umyji nádobí. Bože..moje snídaně byla skvostná! Včera jsem si koupila jahody, nikdy bych nevěřila, že by v lednu mohly být tak dobré!Jsou naprosto úžasné. Pečlivě si je očistím, umyji a zamíchám si je se smetanou. Ňam!K tomu občas „přikousnu“ čokoládový bonbon-z hořké čokolády, bez cukru..tak proč ne?:-)Když myji nádobí, hodiny ukazují rovných 11. Ach jo:-/ Jsem chvíli na internetu, když mě napadne si zavolat se sestřičkou. Zavoláme si v 11.20 a když končíme, je 14.30. Noo;-))Bylo prostě potřeba probrat různé důležité věci a dost dlouho jsme se neslyšely;-))) Pak chvíli píši maily a v 16 hodin si začnu chystat jídlo. Salát. Cherry rajčátka, mrkev, jablko, plátek krůtí šunky na kostičky, a trochu výýýýbooorného sýra. Je to vynikající;-)))Dám si na to klid do 16.45 a pak se jdu učit. Docela mě to baví, tak jsem ráda, alespoň u toho vydržím déle:-))Nicméně, i mezi učením, které mě baví je potřeba dávat si pauzy;-))A ty využívám tak, že jsem na internetu a prohlížím si profily různých lidí na facebooku a potom čtu maily.Dnes odpoledne šly holky bruslit. Měla jsem jít taky,ale…vůbec nechápu co to se mnou poslední dobou je. Chci být pořád sama. Snad mě to po zkoušce přejde. Příští týden ve středu (jako až tu další) mám zkoušku z italštiny.A snažím se pořád se učit. Kolem 19.30 mi píše Dana mail, že se měly hezky a tak. Nechápu to, ale jsem opravdu ráda že jsem nikde nebyla. Asi jsem vážně divná. Ale já jsem takhle šťastná. Od mojí kamarádky Ivany dostanu jeden supermail, který mě dost podpoří a poté, co si uvědomím spoustu věcí, mám vyloženě záchvat radosti. Do toho mi ještě píše moje sestřička, že všechny věci, o které jsem ji ráno prosila, mi zařídí a já jsem dokonale šťastná. Připadám si opravdu krásně, protože mám pocit, že mi všechno vychází. Navíc na Spolužácích najdu vzkazy od holek z ČB což mi udělá také radost. Do toho si píšu s Radkem a snažím se slovo od slova přeložit článek na úterní hodiny Kultury v Evropě. Nevím proč mám pořád takový pocit dělat vše přepečlivěle, nechápu proč to dělám, ale překládám si ten článek přes 7 hodin. Samozřejmě ho udělám zhruba polovinu. Ach jo. Snažím se chodit spát brzy,nebo alespoň tak, aby se o tom dalo říct, že je to normální,ale stále mi to nevychází. Po dnešním překladu jdu spát v 1.30.

0 komentářů: