CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 10. března 2009

Příjemný, nekomplikovaný den (Středa 11.2.2009)

Vstanu kolem desáté. Obvyklá klasika. Histoire des relations internationales i odpolední Histoire Européenne jde opravdu mimo mě. Dnes mám jen italštinu. Nasnídám se, vypravím a běžím do školy. Zase přijdu ve 12.10. Ale proč to komentovat, když to nikdo neřeší, že. Na tabuli opět najdu vzkaz pro opozdilce, že se výuka na první hodinu přesunuje do jiného sálu kvůli prezentaci. Dívka,která má referát, přednáší docela dost dlouho a myslím, že to má perfektně připravené. Pak se rozebírají poznámky, které si k jejímu projevu zaznamenal signor Censi. Pak máme malou přestávku a další hodina pokračuje už zase v původním sále. Signor Censi opravdu nedá jen tak někomu pokoj, dívky se ptá na doplňující otázky, které jsou opravdu otřesné. Až se bude takhle ptát mě….no to bude tedy něco. Druhá hodina uběhne docela rychle a rázem je 14 hodin. Obléknu se a vycházkovým krokem vyrazím na tramvaj. Pořád fouká vítr, je zima..dnes to na procházku rozhodně není.Mám v plánu si zajít na chvíli do solária v salonu Body M!nute,ohřát se, i když v jejich případě…tam ještě umrznu.Jdu si jen tak poslechnout nějakou hudbu do Fnacu. Nanosím k přístroji miliony CDs, otočím čárkový kód ke čtečce a hurá, už to jede. Strávím tam docela dlouhou dobu.Pak se mi zalíbí jeden film, za super cenu, tak se rozhodnu si udělat radost. Dneska musím zajít za jednou vyučující, protože Sociologii můžeme ukončovat i písemnou prací a já od ní potřebuji podepsat papíry.Jenže potřebuji i do supermarketu LECLERC pro vody. Představa jak zase přes celé město jedu tramvají, jdu pro vody a pak běžím za vyučující do školy, je opravdu šílená. Věci na učení italštiny s sebou stejně mám, tak co. Rozhodnu se, když už jsem ve Fnacu, zajít do místní kavárny. V oddělení hudby se totiž nachází báječná kavárna. Dám si caffé latté a usedám na místo, které je přesně u okna a náměstí odtud mám jako na dlani. Dokonalé. Nemá to chybu. Zapomenu se tam docela dlouho, je 17.20 když odcházím. Pak chci do solária. Hmmm…a přijdu pozdě do školy a vyučující to vytočí. Tak to ne. Raději jdu rovnou na tramvaj, pak jdu do školy a dvacet minut si počkám. Když se konečně dočkám, trvá to celé asi vteřinu, ve které se dozvím, že by vyučující ráda dostala na mail návrh 3-4 témat, o kterých chci psát a potom se rozhodne.(To mi to nemohla sdělit dřív?????!!) Hmmm..dobré, že jsem kvůli tomuhle zabila celé odpoledne. I když zabila není to správné slovo, já jsem si to opravdu užila. Vracím se tedy zpátky do města, jdu na pár minut do solária, pak se jen tak ohřát do Galerie Lafayette, kde se jen tak navoním a jdu zase pryč. Mířím do obchodní galerie Rivetoile, do supermarketu Leclerc, kde neodolám a kupuji vynikající sushi a balíky vod.Pak se jen tak zajdu podívat do obchodu H&M, kde uvidím už opravdu letní kolekci. Mám už skutečně pocit léta, venku je sice dneska hrozně,ale jinak bývá nádherně.Také mě naláká plátek lososa, který si hodlám udělat o víkendu. Táhnu se s tím vším na kolej a když přijdu, je 20.30. To je vážně hrůůůza. Převléknu se, dám si něco malého k jídlu, pak sprcha, smsky s Radkem…a alespoň něco z italštiny. Je 1.30, to je opravdu už magická hodina.

0 komentářů: