CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 16. března 2009

Příjemně vydařený den (Úterý 17.2.2009)

Budíka mám nařízeného na 9.15. Jsem vzhůru už v půl deváté, nechápu. Ještě se mi ale nechce z postele, takže se do 9. 30 tak nějak povaluji. Venku šíleně prší, naprosto nechutně. Fuj. Ustelu si postel, nasnídám se, u toho projedu na internetu nějaké novinky a pak se vypravuji do školy. Měla bych jít původně na Le Brésil au XXè siècle,ale skutečnost je trochu jiná. Tenhle předmět je pro dnešek zrušen. Příští týden nás čeká něco výjimečného- Semaine Européenne, to znamená týden v Evropském parlamentu. Je to něco jako ministáž, budeme se zkrátka zabývat řešením opravdových problémů, je to takový „nácvik“. Docela se těším a i se trochu bojím:-) A právě dnes je takové setkání všech lidí, kterých se to týká, zkrátka budeme zavaleni informacemi co a jak. Takže se vypravím a kolem půl dvanácté míříme s Danou do školy. Na Brasílii tedy nejdu, jelikož i tohle shromáždění, stejně jako právě Brasílie začíná ve 12 hodin.Nicméně, informační „akce“ končí zhruba za 40 minut. Nehodlám ale narušit hodinu Brasílie, aby na mě všichni koukali…to se mi nechce. Opravdu nechápu, jak to, že vlastně všichni sedí na hodině, když tohoto setkání se měli zúčastnit opravdu všichni!Místo toho jdeme s Danou do školni kafeterie, kde si dáme něco k jídlu. Dana nějaké těstoviny, já salát s tuňákem. Mňam:-)Užíváme klidu, povídáme si a pak jdeme od 14 na další hodinu. Předmět, který běžel v minulém semestru -Relations internationales et transferts culturels,je doteď. Vyučující byl v prvním semestru závažně nemocen a hodina byla jen snad 3x, už si nevzpomínám,takže nějaká náhrada se přetáhla až do druhého semestru. Naštěstí tedy ne všech hodin. Jdu tam hlavně proto, protože se všichni usnesli že nechávat zkoušku z prvního semestru až na červen je trochu nefér,(to totiž vymysleli na studijním, tu zkoušku v červnu) a chtějí ji teď. Měla být minulý týden, ale to se nějak nepovedlo, takže dnes se tedy snad už projedná jaký typ zkoušky nás vlastně čeká, co bude obsahovat a podobně. Příští týden žádná škola není, to jsme celé dny v parlamentu a potom jsou týden prázdniny!!Huráá:-))).Průběh zkoušky se vyřídí asi za 5 sekund a dál nás čeká nehorázná nuda. Příšerná. Navíc asi tak v polovině kurzu se třídou šíří tak nevkusný smrad, že to snad ani není uvěřitelné. Nikdo neví co to je, ale je to fakt síla. Přirovnala bych to asi jenom k rok nošeným ponožkám, které spadly do žumpy, opravdu těžko popisovat.Po téhle smrduté hodině rychle odběhnu na poštu, kde bez lístku předběhnu asi tak 100 lidí, paní se usmívá všechno v pohodě, takže se za pár sekund zase vracím do školy. Čeká mě předmět s francouzským názvem v anglickém znění Cultures et sociétés en Europe depuis 1945. Přijdu kvůli poště trochu později, zrovna se probírá zkouška. Zahlédnu svého oblíbeného spolužáka, který brzy zřejmě postoupí na místo zcela nejoblíbenějšího spolužáka. Ví dobře, že tam jsem, ale tváří se, že neexistuju. Ale já existuju, sakra! V hodině s Danou probíráme velmi zajímavá témata týkající se přítomných chlapců a jelikož sedíme dokolečka, a je na všechny vidět, často nezbývá než vytáhnout kapesníček, předstírat těžkou rýmu nebo cokoliv a alespoň trochu se zbavit smíchu. Který ovšem s novým pohledem na chudáka chlapce znovu nabírá na obrátkách. Pak se trochu zklidníme a posloucháme výklad. No, popravdě řečeno vůbec nevím o čem se mluví, myslím na to, jak zastavit svůj smích, naproti mně sedí Angličan v masce Batmana(dneska je tu maškarní)takže je to všechno nějak těžké:-))Článek na dnešní hodinu jsem četla o hodině předchozí a začínám se dost nudit. Naštěstí je brzy 18 hodin. Všichni se rozprchnou jako pára nad hrncem. Nechce se mi domů, chce se mi kamkoliv jinam. Doma na mě čeká učení na zítřejší zkoušku. Napadá mě, že zajdu do Rivetoile. Pak si řeknu, že tomu stejně neuteču takže jdeme s Danou domů. Po příchodu si udělám něco k jídlu, a pak dvě hodiny píšu maily a podobně, protože pořád hledám nějaké záminky abych se proboha nemusela učit!Fuj fuj. Už mě to totiž nebaví, ale nějaké závěrečné opakování…to prostě udělat musím. Dost se sebou bojuji, nakonec kolem 21.15 se začtu. Pro dobrý pocit jdu spát až v 1 hodinu. Hmm…už aby bylo po zkoušce, je mi z ní nějak divně.

0 komentářů: