CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

středa 25. března 2009

Veeelmi vydařené odpoledne (Sobota 21.2.2009)

Budík zvoní v 11.45.Ale vlastně proč bych měla vstávat?Nechce se mi a žádnou extra práci nemám. Takže se jen tak válím v posteli, přemýšlím a sním. Vstanu v 13.45. Venku trochu mží, ale je krásné teplo. Větrám snad hodinu, ale pak se do mě dává zima. Snídám nebo spíš obědvám luxusně. Do plnotučného mléka rozmělním výýýborné jahody a zajídám to hořkou čokoládou.Mňam!Opravdu si to užívám. Čtu u toho nějaké bulvární nesmysly. Píše mi Dana zda-li za ní nechci zajít do města, že je krásné. Nakonec, proč ne?Přece pořád nebudu sedět doma.Chvíli jsem ještě na počítači a v 15.30 se začnu vypravovat. V 16.05 odcházím. Rozhodnu se jít pěšky, protože je opravdu teplo. Chvíli po půl páté se již v centru setkávám s Danou. Přemýšlíme, kam bychom šly na kávu,ale ve městě je neuvěřitelné množství lidí, až tomu nemůžu uvěřit. Což ovšem znamená, že všechny kavárny praskají ve švech. Jdeme do Sephory zkoušet nové parfémy;-))a strávíme tam dost dlouhou dobu. Ještě se trochu poupravíme a jdeme;-))Zastavíme se u katedrály, kde je strašná spousta lidí, kteří obdivují jednoho zpěváka. Je opravdu zajímavý, má neuvěřitelně vysoký hlas. Potom se nakonec rozhodneme procházkou dojít do obchodní galerie Rivetoile a dojít si na kávu tam, blíž k domovu.Cestou ještě zacházíme do pekárny kde všechno dokonale voní. Je to tam opravdu přímo krásné. Nicméně..mě už to ani nijak extra neláká a tak si jen trénuji vůli odolávat. Potom se ještě zastavíme v supermarketu SIMPLY a pak už konečně míříme do Rivetoile.Jdeme pro jídlo, což nás docela dost zdrží, že na původně zamýšlenou kávu se nakonec rozhodujeme nejít a jít raději domů. Je 19 hodin, den pomalu končí a mě utekl ani nevím jak. Hned co přijdu mám na Skypu Radka. Když dotelefonujeme, přichází Dana, kdy jí chci oplatit včerejší víno. Bylo vynikající. Já jsem pro změnu dnes zakoupila Lambrusco Bianco, které jsem ještě nikdy nepila. Hmmm..opravdu vynikající. Popíjíme, zajídáme to sýrem a povídáme;-))Opravdu dokonale strávený večer, stejně jako ten včera. Kolem 23. hodiny se loučíme a na Skypu mám pro změnu sestřičku. No, je zkrátka potřeba si se všemi popovídat:-))Končíme kolem 0.00 a já mám dnes konečně náladu uklízet skříň. Pustím si veeelmi staré díly Ordinace, abych neměla tendenci se na ně dívat, jen tak jako kulisu a jdu na věc. No…vydrží mi to asi 15 minut. Pak se zamyslím, jestli má cenu uklízet, když budu uklízet do rána a tím pádem tedy budu vstávat asi tak odpoledne. Jdu raději spát.

0 komentářů: