CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pátek 13. března 2009

Hezká neděle (Neděle 15.2.2009)

Ráno se probudím vyspalá, odpočinutá a svěží jako dlooooouho ne. Je mi úplně krásně. Venku svítí sluníčko, zpívají ptáci…ale jak to že jsem takhle odpočinutá?A proč nezvonil budík??Měla jsem ho na desátou hodinu. Hmmm..je teprve 9.30!Nechápu to. Nakonec se jen tak převaluju v posteli, přemýšlím, sním a vymýšlím a vstanu v 10.30. Dám vařit vodu na čaj, pustím do pokoje jaro a dám si snídani. Potom trochu poklidím, umyjí nádobí…a pustím se na chvíli do učení. Pak jsem na Skypu s Danou. Potom se jdu na chvíli natáhnout do postele, dnes je mi tak krásně! Jen tak sním, přemýšlím a pak vstanu. Najednou je půl druhé a domlouváme se s Danou, že kolem 14. hodiny mi přijde obarvit vlasy. Vím, že je to otravné-je opravdu zlatá!!Přijde a zůstane tu do půl čtvrté kdy já už musím umýt barvu z vlasů. Povídáme o všem možném i nemožném. Já se potom rozhodnu, že si dám sprchu už teď, proč čekat do večera aby mi zase byla jako pokaždé zima. Sepnu mokré vlasy a hurá;-)) V půl šesté ukončím koupelnovou seanci:-)) Potom si vysuším vlasy a je hotovo. Super!Je 18.10 a já jsem po sprše a mám suché vlasy. Neuvěřitelné;-)) Jdu k Daně, sice si jdu jen něco vyzvednout, ale zapovídáme se až do půl osmé. Potom se snažím rozebrat množství nashromážděných papírů. Pustím si k tomu další díl Ordinace a zařeknu se, že už se na ní nikdy nebudu dívat jen tak, ale že u toho budu vždy něco dělat, abych zabila několik much jednou ranou. Pak si jako kulisu pouštím díl Soukromých pastí Exmanželkou snadno a rychle. Tenhle díl je vážně super, a když skončí, ani si to neuvědomím, ale všechno je uklizeno! Paráda. Mám krásný pocit..stihla jsem vše co jsem chtěla a je teprve 22.30. Nemůžu tomu uvěřit. Napíši ještě nějaké smsky Radkovi a s úsměvem na tváři jdu kolem 23(!-neuvěřitelné:-))spát.

0 komentářů: