CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pondělí 16. března 2009

Esame dell´italiano (Středa 18.2.2009)

Vstávám v 7.20. Původní plán sice byl vstát v 6, což jsem i udělala, ale venku byla tma, trochu pršelo, fuj, no na tohle se dívat vážně nechci.Tak jsem ještě usnula a vstala v 7.20. Po včerejším dešťovém dni ani památky, do oken mi svítí první sluneční paprsky a i když je venku dost zima, je nádherně. Lepší než včera, kdy sice bylo opravdu teplo, ale lilo naprosto příšerným způsobem. Jinak…jak jsem řekla, tak také dělám -Histoire des relations internationales a odpolední Histoire Européenne si opravdu škrtám z docházky:-)) Navíc už jsem sehnala poznámky na celý první semestr z Histoire Européenne a z té první Histoire už je mám, jsou super a mám je dokonce vytištěné a založené, takže parádička. A proč bych měla vstávat v 6, běžet na osmou do školy,když mám bezva poznámky?Pchh;-))Ustelu si postel, pustím do pokoje trochu čerstvého vzduchu,venku je opravdu kráááásně! Udělám si snídani (káva, a do mléka rozmačkám neskutečně vynikající jahody a banán mňaaaaaaaam), a pak se rozhodnu asi tak po půl roce si vyžehlit vlasy, ani nevím jak se stalo že jsem tady přestala, v ČR bych bez toho nevyšla z domu. Jo jo těžký nedostatek času na tom má vinu;-))Ale dneska to zkusím. Do deseti si opakuji na zkoušku, sháním nějaké italské aktualitky, a tak po desáté se náležitě upravím ( i u písemné zkoušky člověk musí vypadat jako člověk,ne;-))a jdu do školy. Hmmm…ty vyžehlené vlasy jsou dost super, musím se pochválit;-)) Stavím se cestou na poště a protože je opravdu nádherně, jdu pěšky. Do školy přijdu přesně ve 12, no alespoň dneska včas:-))V sále je lidí, že si málem nemám kam sednout. Velkou většinu z nich jsem nikdy neviděla. A pokud ano, rozhodně ne na hodině italštiny. Dostaneme text, k němu asi 6 otázek a překlad. Naštěstí, pan Censi je rozumný, spiklenecky na mě zamrká a překlad mi velkoryse odpustí. No, kdyby mi to odpustil všechno, to bych se tedy vůbec nezlobila. Je to příšerně těžké. Máme na to dvě hodiny. Třikrát si veeelmi pozorně přečtu text, takže mi na to padne hodina. No co, i kdybych to přečetla dříve, stejně bych tam neměla co dělat! Nevím co bych psala. Pak si ale říkám, že je lepší trapas než prázdný list takže prostě něco vytvořím. Už při tom „tvoření“ je mi trapně, protože si představím jak signor Censi sedí doma, při čtení mého testu se směje jako blázen a já se mu budu muset dívat do konce června do očí. Tragická představa. Navíc dneska mě „le prof“ svým vzezřením vyloženě ruší od práce. Takhle by snad ani učitelé vypadat neměli. Sice je to silně motivující, ale při testu by to někoho mohlo i rušit,že:-))Už si přeji ať je konec. Je mi z toho divně. Číhám, až to někdo půjde odevzdat. Vstanu hned před ním aby ten test položil na ten můj a signor Censi se ve volných chvílích nemohl koukat zrovna na můj test. Ještě by se rozesmál rovnou o hodině. Zmizím bez pozdravu.Pak mě napadne trochu se zahřát, protože v sále byla dost velká zima. Seběhnu do školní kafetérie.Dávám si horkou čokoládu a koukám z okna. Z toho testu je mi nanic. Učila jsem se měsíc!Jenže gramatiku. Kdybych měla co psát, jistě to budu mít gramaticky správně, že. Jenže…Na tohle se prostě připravit nedalo.Upíjím čokoládu a přemýšlím co budu dělat .Venku je božsky, nechce se mi domů, co tam?Koukat z okna?Kolem půl třetí jdu na tramvaj a jedu do centra, kde navštívím knihkupectví Kléber. No jo, už jsem tu dlouho nebyla:-))Užívám si tam docela dlouho, sednu si, jako většina lidí, na schody a probírám se knihami.Potom se přemístím do obchodního domu Fnac, kde také vyjedu do posledního patra, kde jsou jen knihy. Všichni sedí na zemi a čtou. Židle tam nemají. Tak sedím na zemi taky.Dlouho, předlouho. Pak sjedu o patro níž a poslouchám stohy CD. Najednou je půl šesté. No, strávit 3 hodiny v obchodech a nic si nekoupit..jsem silná osobnost:-))Potom se rozhodnu pro horkou čokoládu, kterou si ani moc extra nevychutnám navzdory její lahodné chuti. Trápí mě ta italština.Pak ještě chvíli jen tak koukám do výloh a mířím na tramvaj. Dnes je opravdu zima, i když..když svítilo sluníčko,bylo to dokonalé. 5 minut čekání se zdá nekonečných. Ještě cesta z tramvaje…a už jsem doma. Je přesně 19.15. Na to, že mi škola skončila ve 14 hodin docela výkon:-))převléknu se, udělám si něco k jídlu, pustím si díl Ordinace v růžové zahradě.Dneska mě ten díl rozčílí. Pak se zařeknu že půjdu v devět hodin spát. Jenže když je devět, vůbec se mi nechce. Jsem na facebooku s Danou a povídáme si o škole a tak. Já mezitím vyřizuji maily a podobně, poslouchám radio a přemýšlím nad tím, když už konečně bude jaro:-))Povídáme dlouho dlouho, spát jdu v 0.30. Ach jo:-))

0 komentářů: