CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pátek 13. března 2009

Docela prima den (Pátek 13.2. 2009)

Ráno vstávám v 9 hodin. Ustelu si, postavím vodu na čaj, poklidím, v klidu se nasnídám a umyji nádobí. Je půl jedenácté, hrůza. Usedám k PC a dívám se, co je kde nového. Pak si vzpomenu, že s mojí mamkou máme domluvené volání po Skypu. Odpoledne bych se chtěla učit, takže ideální doba je teď, nechci to pak přetrhávat. Píšu jí smsku a za chvíli už voláme. Měl to být jen krátký hovor do 12 hodin, ale končíme přesně v 15 hodin;-)))No, už jsme se dloouho neslyšely:-)Sluníčko mi celý den svítí do oken. Venku to voní jako v dubnu. Učit se budu večer, stejně se nedá nic jiného dělat. Teď půjdu ven. Upravím se a mířím na tramvaj. Zase mířím do obchodního domu Fnac, kde asi dvě hodiny trávím poslechem různé hudby. Je to skvělé, že vůbec takový přístroj existuje.Dneska je pátek 13. Nejsem moc pověrčivá, ale stejně, kdo ví co se dnes může stát,že:-)Začne mi být trochu smutno. Mám takovou nějakou rozpolcenou osobnost. Sice se neumím bavit s lidmi a ani nechci, ale občas bych s někým ven vyrazila.Jenže když se s nikým nebavím, tak asi nemůžu mít s kým, že. Přemýšlím, že bych šla zítra do kina, a rovnou na několik filmů. Je mi prostě nějak divně. Jedu domů. Píši Daně jestli by nešla na skleničku nebo do kina. Odepisuje že je už venku. Hmm…Rozhodnu se neutápět se v hloupostech a raději si pouštím další díl Ordinace (docela už nuda, moc mě to nebaví, ale co tu mám dělat) a po facebooku chatuju s jedním prima Portugalcem a strávím tak čas asi do půlnoci. Okolo 0.30 uléhám.

0 komentářů: