CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 10. března 2009

Studuji a studuji:-// (Pondělí 9.2.2009)

Vstávám kolem 9.30. U snídaně dodělávám překlad článku na zítra. Vůbec mě to nebaví.Venku je nádherně. Chtěla bych jít ven, ale mám tu dost práce. Článek za pár hodin odložím a jdu se zase věnovat italštině. Připadám si jako svůj vlastní vězeň, chci jít ven na procházku,ale vím, že prostě nemůžu. Že toho mám na práci hodně. Nakonec se stejně rozhodnu pro malou procházku, jen na poštu, chci poslat nějaké dopisy. Cestou míjím prádelnu a nahlédnu tam. Neuvěřitelné! Prázdné pračky! Jdu zpátky do pokoje a rozhodnu se, že dám vyprat polštář. Nacpu ho do pračky, a odcházím směr pošta. Potom se rozhodnu ještě sjet do města, je opravdu božsky. Procházím se po náměstí a pak zajdu k Mc Donald´s na salát. Můj oblíbený pařížský nemají, tak mi slečna nabídne řecký, s tuňákem .Tak to je lahoda. Užívám si každé sousto. Po vynikajícím obědě se vydám zpátky na tramvaj a jdu domů. Je mi jasné, že polštář mi určitě už někdo vyndal. No ano, ale sušička je prázdná!Zázrak!Nacpu tam polštář a upoutá mě prázdná pračka. Běžím do pokoje, svléknu z postele lůžkoviny, přidám ručníky a podobně a běžím zpátky. Když dávám oblečení do pračky, nervózně mě pozoruje nějaká holka, která zkrátka přišla pozdě. Jo, tak už to chodí, bohužel. Bohudík pro mě;-))Prát se bude hodinu, takže přijdu kolem čtvrté. Napadne mě, že bych si mohla vyprat i oblečení co nosím do školy, když je dnes v prádelně tolik prázdno. Vypravím se do vedlejší budovy, tam oběma pračkám zbývá 20 minut, a když se vrátím do původní prádelny, prádlo z pračky, která už prala je pryč, a už to někdo stačil vyměnit. Uff, to je rychlost, rozhoduji se, že oblečení ze školy nijak nechvátá a plánuji si ho vyprat ve středu. Dnes odpoledne je předmět Comprendre les Etats Unis. Je tam pár Francouzů které znám,a doufám že budou na konci tak hodní a dají mi nějaké poznámky. Dana tam jde, tak mi řekne, co se dělo.Já musím využít těch praček. Původně jsem se chtěla celý den učit, ale když je tak nádherně, stejně bych to celý den v kuse nevydržela, takže jsem ráda, že jsem vyprala vše potřebné. Kolem půl šesté si jdu pro suché prádlo. Všechno je dokonale voňavé….nádhera. Pračka je opravdu zázrak;-))Napadne mě, že bych před odjezdem domů měla zkontrolovat jídlo, a drogerii a udělat si nějaký soupis toho, co bych si ráda přivezla.Nakonec se rozhoduji to udělat jindy, protože po roztřídění prádla, a povlečení postele je kolem 19. hodiny. Raději si přečtu zase kousek italštiny a potom se věnuji článku na zítřejší hodinu. Nakonec jsem opravdu strašně moc ráda, že jsem se nepustila do žádného úklidu. Jdu spát v jednu hodinu, v kolik bych šla, kdybych uklízela?No ještě že už ležím. Dobrou noc.

0 komentářů: