CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

středa 25. března 2009

Jak jsem se pořádně vyspala (Neděle 22.2.2009)

Když se podívám na hodiny, nevěřím svým očím. 14.15. No, ne že by to zase bylo až tak divné, protože to co jsem prováděla poslední týden byla opravdu síla. Hrůza.Mlela jsem opravdu z posledního. Tím pádem jsem si ale strašně zkrátila den, což je dost očividné;-))Postel ani nestelu, v půl třetí to snad ani nemá cenu:-))Dám si jídlo, snídaní to už snad nazvat nemohu:-) a projíždím novinky na internetu. Kolem 15.30 se jdeme s Danou najíst, máme takovou předpřipravenou rýži, takže to jdeme připravit. U přípravy i u následhého jídla si povídáme a strávíme tak víc jak hodinku. Potom se rozcházíme a já si plánuji jak si umyji vlasy než bude večer, ale samozřejmě to nestihnu. Dělám nějaké administrativní věci a najednou je 19 hodin. Šílenství. Dneska si chci zabalit věci, které chci odvézt domů, protože je mi jasné, že prostě v týdnu to neudělám. Takže mě čeká úklid celé skříně. Dělám to celý večer, nechci opravdu nic zapomenout. Jsou přesně dvě hodiny když uléhám. Hmm….to se teda opravdu na ten náročný týden v parlamentu vyspím. Ach jo.Dobrou noc.

0 komentářů: