CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 10. března 2009

Povedený nákup a generální úklid (Úterý 10.2. 2009)

Ráno vstávám kolem deváté. Píše mi kamarádka, že je dnes stávka a že předmět Le Brésil au XXè siècle odpadá. To je ale posel dobrých zpráv! To se mi opravdu dost hodí. Dopřeložím článek, podívám se na italštinu a mám opravdu dobrou náladu, že to dnes ve škole takhle dopadlo. Překládám překládám a najednou je 14 hodin. Rychle si umyji a vyfoukám vlasy, upravím se a pádím do školy. Na předmět Cultures et sociétés en Europe depuis 1945. Stále nechápu proč se to jmenuje francouzsky, ale to je stejně jedno. Zřejmě kvůli dnešní stávce je ve třídě dost málo lidí. Asi si mysleli, že zkrátka stávkují všichni. Vyučující přednáší, a druhou polovinu naší dvouhodinovky věnuje diskusi o článku. Hodina neuvěřitelně rychle uteče. Dnes je příšerná zima, celý den fouká neuvěřitelný vítr a tak doufáme, že pojede alespoň nějaký autobus. Cestou se k nám přidá Verena, Němka, která je tu také na Erasmu. S Danou si pořád povídají. Ale o čem?Nechápu to. Já se s nikým bavit neumím. Když se s nikým nebavím tady, všichni si myslí, že neumím jazyk. Když se s nikým nebavím v ČR, zase si myslí, že jsem namyšlená. Ale mě to prostě nebaví, nevím, o čem se s lidmi mám bavit. Nejraději jsem sama. Ano, mám ráda lidi, třeba ve městě, v kavárně…když je neznám, jen jsem mezi nimi. Ale pořád omílat jestli jedete ze školy z tohohle kursu, a že tenhle a tenhle vyučující je takový a takový..ne, tohle prostě neumím. Jedeme všechny autobusem, holky vystupují u kolejí, já se ještě vydávám do supermarketu SIMPLY pro nějaké jídlo. Hlavně ovoce a zeleninu,to mají nejlepší co jsem tu kdy viděla.Je tam dost lidí, takhle k večeru. Pak si vzpomenu, LIDL dělá nějakou akci kvůli sv. Valentýnu. Různé fotorámečky a podobně za výhodnou cenu.Vběhnu tam a mají jen jeden poslední!Čapnu ho a jsem šťastná jako blecha. Stojí totiž 4 euros, ale není to jen rámeček. Je to zároveň budík, hodiny, kalendář a teploměr. Pak ještě najdu v akci fotografický papír. Zakupuji a odcházím. Když za sebou na koleji zavřu dveře, jsem opravdu šťastná. Rozeberu nákup a pustím se do úklidu, do kterého jsem se chtěla pustit již včera. Vyndám obsah šuplíků, které máme pod postelí, pak vyndám i ty šuplíky, vytřu pod nimi a začnu do nich zpět skládat věci. Tuhle „generální“ akci dělám za svůj pobyt asi popáté, ale až teď mám pocit, že jsem se sem opravdu dobře naskládala. Druhý šuplík mi totiž zcela neuvěřitelně zůstane prázdný. Mám opravdu radost. Akorát hodiny stále běží dál. Po úklidu ještě sprcha a podobně…je 1.30 když jdu spát.

0 komentářů: