CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pátek 20. března 2009

Den plný nicnedělání (Čtvrtek 19.2. 2009)

Budík zvoní v 5.15. Vážně síla. Přemýšlím, jestli mám vůbec vstávat z postele.. Rozhodnu se, že ne. Pak se probudím a je 5.55. Když jsem se vzbudila teď a ne až v 11,tak to bohužel asi znamená, že mám asi jít do školy. Ustelu si, pustím trochu vzduchu dovnitř..brrr..dneska je teda obzvlášť ledový, to už zase mrzne? Neeeeeee. Pak se nasnídám, zkontroluji nějaké novinky, v pauzách mezi jednotlivými sousty si žehlím vlasy, pak se upravím a v 7.30 na mě klepe Dana a vyrážíme spolu na předmět The Aftermath of the American Civil War. Venku je naprosto nevkusná zima.Ale má to svoje výhody. Alespoň svítí sluníčko a den hned vypadá lépe.Naštěstí jede kolem autobus. Do školy dorazíme včas, v nejvyšší čas, proto mě překvapí,že je v sále asi 5 lidí. Hodina je k zešílení nudná. Naštěstí se hned v úvodu dozvídáme, že dnes se bude končit dříve. I tak je to ovšem dost k nepřežití. Dnes je totiž stávka. Včera jsem se mylně domnívala,že tedy dnes do školy nepůjdem, nakonec jsme se asi ve čtvrt na dvanáct s Danou rozhodly, že půjdeme:-))Hodina je divná, nezbývá než komentovat lidi okolo, to je asi tak jediná možná náplň. Nějak záhadně se dočkáme konce. Seběhneme do školní kafeterie a já si dávám horkou čokoládu. Hmmmm výborná;-)) Je mi příšerná zima. V sále odkud jsme teď přišly, byla zima a ještě byla puštěná klimatizace (super). Taže teď mám horkou čokoládu a sedím opřená u topení. Na dneční Sociologie des relations internationales se opravdu s Danou nehodláme ukazovat. Obě předmět chceme zakončit písemnou prací, tak co;-))kolem 10.10 jdeme na tramvaj. Nechce se mi domů. Venku je sice příšerná zima,ale co doma?Ani nevím kam chci jít, prostě někam. Dana potřebuje do MONOPRIX což pro mě vždy byla jen drogerie, parfumerie. Asi před měsícem jsem odhalila v prvním patře rozsáhlé knihkupectví, domácí potřeby a podobně. Dlouho vybíráme, malujeme se a očucháváme parfémy;-)))Já vlastně nic nepotřebuji, ale nakonec neodolám kolekci nových sprchových gelů které voní jak tropické ovoce a já mám pocit pobytu na pláži. To okamžitě musím mít!:-)Pak se s Danou sjedeme podívat dolů do suterénu. Jsou tam úžasné potraviny. Dost levné, esteticky dokonalé, jablíčka naleštěná, mrkev v proutěných košících:-))a hlavně-dva regály oboustranně naplněné BIO výrobky a řada z nich je bez cukru. Nesnáším cukr. Je všude! V salámu(jojo)v polévce, v paštice…v chlebu..odmítám ho jíst. Proč si nedat dort,když má člověk chuť na sladké tak si logicky jde dát sladké. Ale jíst postranní cukry v salámech?Chlebech?Tak to ani náhodou. Ale dorty stejně nejím:-))No takže tam obdivuji regály a vzpomenu si že právě končí sociologie;-))poberu nádhernou zeleninu, a jdu ke kase. V obchodě je šílená zima, všude samý mrazák. Venku je to tedy o dost horší. Zmrzlá vylezu do mrazu. Nádhera. Jdeme na tramvaj. Je mi šílená zima. Pak vystupujeme a já mám zájem jít na poštu, kdyby teda neměli polední pauzu, že.Ach jo. Představa jak jdu domů, tam se rozsedím v teple a pak jdu zase na poštu mě vážně děsí.Po příchodu uklidím zeleninu, teploměr v pokoji ukazuje 29 stupňů:-)))No „trochu“ na něj svítí sluníčko. Pak přijde Dana chvíli povídáme a já jdu na poštu. Přijdu ve 14 hodin, udělám si kávu a pak se rozhodneme jít vařit. Já placičky z čočky (připravená směs:-))Dana nočky. Málem mě trefí, když se podívám na hodiny, je 16.15!Začaly jsme vařit v 14.45. A to byly předpřipravená jídla!Tyhlety naše kuchyňky mi opravdu dávají zabrat:-))Vařit stačí jednou za dva měsíce:-))popovídáme si a pak se dohodneme, že Dana přijde hned ke mně, protože potřebujeme něco probrat. Když odchází je 18.15. Venku je nádherné světlo, až tomu nemůžu uvěřit. Už aby se změnil čas;-))Pak nedělám nic. Čtu bulvární nesmysly, jsem na facebooku, koukám z okna. Nuda šílená. Nebo nuda..je řada věcí které bych potřebovala udělat, ale fuj to se mi nechce. Pak si telefonuji se sestřičkou, končíme v 21;-))pořád říkáme musíme končit, musíme končit a najednou je z toho hodina a půl:-))Pak jsem na Skypu s Danou(no jo, dlouho jsme se neviděly, je třeba si sdělit novinky:_))Přemýšlím, jestli mám jít spát nebo jen tak bezcílně surfovat po internetu. Nakonec se rozhoduji pro tu druhou možnost. Spát jdu asi kolem 23.30:-))

0 komentářů: