CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 3. ledna 2009

Vánoční trhy ve Strasbourgu (Neděle 14.12. 2008)

Probudím se v báječné náladě. Sice jsem myslela že bychom mohly jít dnes s holkama do města už od rána, ale ani nevím, co bychom tam dělaly. Takže se dnešní odchod domluvil na 13.30. V klidu si poležím, dám si malou snídani (jiná být ani nemůže, není co jíst) zabalím se do svetrů, šály a tak podobně a můžeme vyrazit. Z koleje jdeme pěšky do města. Je zima, ale je mi krásně. Jdeme po nábřeží a zjišťuji, že jsem tudy ještě nikdy nešla, že jsem vždy uhnula co centra. Procházku si opravdu užívám. Dojdeme do Petite France, kde se kocháme výzdobou a vánočními trhy. Procházíme postupně až do centra. Sestřičce v jednom obchodě zakupuji její oblíbené banánky a v dalším obchodě se nechám zlákat výbornými čaji. Šíleně se těším, až si doma napustím vanu, a pak se v županu zachumlám do deky a budu popíjet tyhle skvostné čaje. Procházíme se dlouho, a já jsem opravdu unešená. Když se konečně trochu setmí, jdeme na vánoční trhy kolem katedrály a na Broglie. Ochutnávám bílé svařené víno. Je vynikající. Rozhodně lepší než červené, i když to je klasika. Zmrzlé kolem 17.30 opouštíme město. Jdeme všechny do nákupní galerie Rivetoile pro nějaké jídlo. Už před delší dobou mě napadlo, že bych svému příteli koupila šálu, ale žádná se mi extra nelíbila. Když však jdu s bagetou v ruce, spatřím naprosto dokonalou šálu, kterou hodlám svého snoubence náležitě „vyzdobit“. Naneštěstí se ještě zastavuji obchodě s různými korálky, náramky a podobně, takže mě vyžene až zavírací doba. Když přijdu na kolej, nejdu hned k sobě, ale se svými „úlovky“ se musím jít pochlubit holkám. Lákají mě na vánoční pohodičku, ale musím si taky něco pobalit do kufru. Večer věnuji odkládání věcí do kufru a smskováním s mojí láskou. Kolem 20. 30 se pro mě stavují holky. Jdeme s Danou vyprovodit Evu na autobus. Chvíli tam s ní čekáme, takže není divu že přijedeme kolem 22. hodiny. Neumím jít spát brzy, takže se zase do jedné zaseknu na internetu. Ach jo.

0 komentářů: