CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 3. ledna 2009

Předposlední den ve Strasbourgu (Pondělí 15.12. 2008)

Ráno se snažím vstát dřív, ale bohužel před 10. se mi to stejně nepovede. Rozhodnu se nejít na Convention européenne des droits de l´homme. Na dnešek je plánovaná nějaká beseda, takže žádná látka by se probírat neměla. Beseda bude jistě zajímavá, ale já mám pořád co dělat. Tenhle předmět končí v 18 hodin a tak se s Danou domluvíme, že kolem 18.15 se sejdeme na Broglie a pro mě naposledy se podíváme na vánoční trhy. Vyrážím trochu dřív, abych si prohlédla město a potom jdu vyzvednout Danu na zastávku a spolu si naposledy užíváme vánoční atmosféru. Přijedeme kolem 19.30. Domlouváme se na devátou hodinu, že si spolu uděláme „vánoční dýchánek“. Na devátou jdu s dárečkem k Daně. Pijeme čaj, kávu, posloucháme koledy…nemá to chybu. Ježíšek pro mě u Dany něco nechal a i u mě pro Danu:-)) Povídáme si a jdeme spát kolem dvanácté. Dneska jsem sice nešla na poslední Culture et Relations internationales au XXè siècle ale „vánoční dýchánek“ s Danou byl perfektní. Celá šťastná kolem jedné uléhám ke svému poslednímu spánku ve Strasbourgu pro tento rok.

0 komentářů: