CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

středa 28. ledna 2009

Huráá! Je po zkouškách! (Středa 14.1.2009)

Ráno vstávám kolem deváté. Venku je moc hezky. Strašně se těším, až si uklidím tašky, co jsem přivezla z domova, nějaké ty nové zakoupené radosti a až si uklidím celý pokoj. Chci to stihnout do neděle, aby až začne nový semestr, bylo vše O.K., protože uklízet během týdne znamená chodit spát ráno. Nicméně usoudím, že na úklid je času dost a když je tak nádherně, měla bych jít raději ven. Částečně se pustím do úklidu, napíšu pár mailů a jdu za Danou. Pak se opravdu rozhodnu jít ven. Dana jde se mnou. Vyrážíme kolem půl páté. Za chvíli jsme ve městě. Snad nikdy jsem nebyla v obchodě Mango. Jdu se tam podívat, ale přijde mi to opravdu strašné. Drahé, přitom hadry od cirkusu. Najdu tam jen jednu normální košili, ale to je všechno. Dana se chce podívat ještě někam jinam, takže se rozcházíme. Já ještě zůstávám v Mangu v naději, že se mi něco bude líbit (marné) a Dana jde dál. Obchod Darjeeling raději jen míjím;-)) Původně už jdu druhý den pro sluchátka. Akorát jsem ještě nikdy nedorazila tam, kam jsem měla, vždycky jsem se někde zasekla. Dneska si je ale opravdu chci koupit;-)))Cestou ještě zajdu do obchodu Pimkie, kde zkouším všechno hlava nehlava a opravdu se musím smát těm slevám. Miluju Francii!!!!Dneska mám také v plánu podívat se knihkupectví Kléber, které absolutně miluji. Zdržím se docela dlouho, téměř zavírají. Zakupuji jednu knížečku;-)) Když chci vejít do obchodního domu Fnac, zjistím že mají do 19. Ale já chci sluchátka! Jdu na tramvaj, a cestou si uvědomím, že v nákupní galerii Rivetoile mají obchod Darty, kde je veškerá elektronika a doplňka, jako Datart nebo ElectroWord. Najdu úžasná sluchátka Philips, za 9 euros! Opravdu sranda. Jsem z nich nadšená. Od slev v obchodu SIX se raději už držím dál;-)Pak ještě zaběhnu pro nějaké drobnosti do LECLERCu a jdu domů. Jsem opravdu už unavená. Večer si rozebírám nákup a přijde Dana. Povídáme, já pak telefonuji přes Skype a kolem 23 jdu spát.

0 komentářů: