CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

středa 28. ledna 2009

Ať žijí slevy!!! (Čtvrtek 15.1.2009)

Vstávám kolem deváté. Venku je opět božsky. Nasnídám se, něco málo poklidím, podívám se na díl Ordinace v růžové zahradě a chvíli jsem na internetu a vyřizuji maily. Kolem 14. hodiny se rozhodnu jít zase ven. Sice mě vždycky zlákají nějaké směšné slevy, ale procházka je to vždy úžasná!!Dneska mám namířeno do obchodního centra Place des Halles, v obchodě New Look tuším obrovské výprodeje. Jdu svižným krokem a uvědomuji si, že jsem při každé procházce šťastná, uvědomím si jak je krásné tady být a výborně si pročistím hlavu. Je mi opravdu báječně. Když přijdu do obchodu New Look, málem mám infarkt. Vypadá to tam strašně. Regály jsou pryč, všude jen nekonečné řady oblečení na ramínkách rozvěšených naprosto všude-no jo, i takhle vypadají výprodeje. Hrůza. Hrabárna nejtěžšího kalibru. Zděšené odcházím. Projdu se po obchodním centru, v hračkárnách a podobně vidím spoustu medvídků se srdíčky (ať žije Valentýn, že) zajdu i do Camaieu, kde jen tak podle oka beru triko. Za 4 euros, neskutečné! Procházím se dál obchodním centrem. Venku je pořád moc hezky, takže se rozhodnu jít domů pěšky. Je opravdu krásně. Pak se stavím u Dany a jdu k sobě. Rozeberu nákup, pouštím nějaký film jen tak jako kulisu, skočím do sprchy, vyřídím nějaké maily a jdu spát.

0 komentářů: