CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pátek 16. ledna 2009

Vánoce se snoubencem



Tak mám za sebou Vánoce s mojí láskou. Dřív jsme se vídali přímo na Štědrý den, ale to bylo spíše více stresující než příjemné a sváteční, takže poslední roky si děláme „náš Štědrý den“ ještě před 24. prosincem pěkně po svém a máme na to spoustu času. Vždycky se snažím .aby bylo všechno dokonalé, ale letos jsem pro to měla naprosto nejlepší a báječné podmínky. Do Vánoc jsem se domů dostala ještě dvakrát, takže jsem si mohla navozit různé vánoční doplňky,které jsem neměla to srdce nechat v obchodě. Den „D“ se pro letošek konal 22. prosince. Pokoj jsem se snažila vyzdobit opravdu svátečně, neopakovatelně a dokonale. Se sestřičkou jsme odstěhovaly televizi, trochu posunuly nábytek, který jsem ozdobila vánočními předměty, stužkami a podobně ve zlato-fialové barvě. Ozdobila jsem stromeček (který se mi letos obzvláště povedl, to se musí nechat;-), dala pod něj dárečky, zapálila svíčky…naštěstí ten den bylo dost šero, takže všechna světla krásně vynikla i odpoledne. Sama jsem se cítila jako v pohádce. Samozřejmě ani cukroví ani koledy nemohly chybět. Myslím, že atmosféra byla dokonalá, tak, jak jsem si to představovala a vysnila a ještě stokrát lepší. Vím, že mám výjimečného partnera, takže i chvíle s ním zákonitě nemohou být jiné, nicméně dokonalost tohoto odpoledne mě opravdu dostala. Na tohle odpoledne vzpomínám jako na jedno z nejhezčích mého života. Bylo plné lásky, kouzelné atmosféry, a uvědomění si, jaké je neuvěřitelné štěstí, když máte koho milovat a zároveň můžete přijímat jeho lásku. Kouzelná vzpomínka na tenhle den ve mně zůstane navždy.


0 komentářů: