CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

středa 28. ledna 2009

Generální úklid (Sobota 17.1. 2009)

Dnes vstávám v devět. Mám jen jediný úkol-uklidit si skříň. Vyndám všechno oblečení a vytřu skříň, je v ní dost prachu. Pak to tam postupně vracím zpátky a přidávám k tomu nějaké nové hadříky a veškeré oblečení, co jsem si přivezla z domova. U toho poslouchám velmi staré díly Ordinace. Alespoň mě to nenutí se na ně dívat, když už jsem je kdysi viděla. Ale kulisa je to dokonalá. Skříň skládám téměř celý den. Dělám u toho sto věcí. Večer jsem ale spokojená. Ve skříni je uklizeno, kufry prázdné. Mám radost. Pustím se ještě do přebírání papírů. To je hrůza. To dělám několik hodin. Vyhodím toho tuny. Nepotřebné hlouposti, se kterými se nedokážu rozloučit. Tak už dokáži. Cítím se úplně očištěná, tolik hloupostí jde do smetí. Kolem druhé ranní uléhám.

0 komentářů: