CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 24. února 2009

Nákupní pátek (Pátek 6.2. 2009)


Budík zvoní o půl osmé.Nic. Ve tři čtvrtě na osm. Nic. Zapomenu si ho bohužel nařídit dál, takže se probudím v půl desáté. Jé….proč?Vždyť jsem šla spát brzo, nebo pro mě normálně, no.Ach jo, to je hrůza. To mě opravdu naštve. Ustelu si, poklidím nějaké věci, nasnídám se a umyji po sobě nádobí. Hmm…je přesně 11. To jsem si myslela že se touhle dobou budu vracet z města.Nevadí, upravím se a vyrážím. Nejdřív jdu do kanceláře, je třeba zaplatit nájem. Potom pěšky mířím do supermarketu Lidl.Je to tam příšerně hnusné, nicméně věci jako toaletní papír, svíčky, a veškeré čistící prostředky jsou tam směšně levné. Chci si koupit nějaké voňavé svíčky a abych mohla zaplatit kartou, beru ještě 2 jablka. Teď to budu muset sebou celý den tahat:-)Je šero a divně, ale je docela teplo, přesto dneska náladu na procházku vůbec nemám. Jdu pěšky na tramvajovou zastávku Étoile Bourse ze které mě tramvajová linka D odveze přímo do nákupního centra Place des Halles. Chci se podívat na nějaké hlouposti týkající se Sv. Valentýna, kterými bych si eventuálně vyzdobila pokoj. Tyhle „doplňky“ se tu teď nachází téměř v každém obchodě. Nicméně než dojdu do obchodu, kvůli kterému jsem sem přijela, vstoupí mi do cesty ještě několik jiných. Nedokážu jen tak minout obchod Pimkie, kde zakoupím alespoň náramek. Šťastná jako blecha mířím do Etamu, kde se mi díky Bohu nic nelíbí, protože tam jsem vždycky nechala dost euros, takže ještě že tak:-)Za to ale mířím do obchodu New look, kde mají rozkošné prádlo, tílka, trika…no všechny důležité věci;-))Dvě strašné úchylky se mi rozjely díky pobytu ve Francii. A to korále. Mám jich už strašně moc, spoustu z nich jsem nikdy neměla, ale většinou neodolám, když někde vidím nějaké hezké. Jsou levné a naprosto je zbožňuji!!!A další úchylka je prádlo. Neudržím se a vždycky vejdu do obchodu s prádlem, nevydržím jen tak projít a většinou také nikdy neodcházím s prázdnou. O těchhle svých slabostech jsem v Čechách neměla ani tušení! No, je to zajímavé, co se člověk o sobě dozví;-))S úlovkem z New Looku konečně mířím do obchodu, kvůli kterému jsem původně přijela. Mají tam hezké věci, ale..kýčové, nic mě „nechytne za srdce“. Docela mě to mrzí, těšila jsem se, že nějakou hloupost si domů odvezu. Strávím tam přes hodinu, ale nic nevyberu. Pak si vzpomenu že můj miloooooovaný obchod Camaieu má pobočku i zde a bohužel vcházím dovnitř. Naštěstí to odnese jen jedno tílko, ještě pořád jsou výprodeje a tílko stojí směšných 2, 50 euros. Čapnu ho bez zkoušení. Potom ještě zacházím do obchodu Soho, kde mají všechny možné hlouposti. Plyšáky, medaile, hrnečky, milion rámečků na fotky..zkrátka taková všehochuť, když člověk neví, co si počít s dárkem. Beru super rámečky, takovou sadu. Prodavač se ptá, zda-li to chci zabalit do dárkového, jestli je to dárek k Valentýnu. Tak mu říkám ať to nebalí, že to je prostě dárek pro mě. Usměje se (dooost hezky:-)) a řekne, že to je stejně nejlepší, a ať se určitě někdy vrátím si zase udělat radost. Aby ne!!:-)Potom pěšky projdu centrem, a jdu opět do obchodu Camaieu, tentokrát na náměstí. Tuším správně, že tílko za směšných 2, 30 euros zde najdu i v jiné barvě. Ha!:-)pak se jen tak procházím po náměstí a mám radost z dárků pro mě;-))Pak mě zapadne zajít do Body m!nute, kosmetického salónu, který se odstěhoval z obchodního domu Galeries Lafayette do svého, asi o ulici dál. Jdu podruhé v životě zkusit štěstí v soláriu. No, je stejně příšerné jako minule, ale zdá se mi možná o maličko silnější a hlavně salonu to odstěhování opravdu prospělo, vypadá to tu lépe, je tu více místa..krása. Domů se rozhodnu jít pěšky. Je to z centra taková procházka na 15 minut, ale dneska jsem nic neušla, takže proč ne. Cestou míjím lavičku, na které jsme seděli první den s Radkem a padne na mě takový nostalgický stín. Pak si ještě skočím na poštu a v 17.30 jsem doma.Wau, to byl teda ten. Jsem docela unavená. Pustím facebook a mail a jdu si udělat něco k jídlu. Za 10 minut jde na návštěvu Dana a nějak se zapovídáme, když odchází je 19.45. Potom se konečně najím, podívám se nějakou práci, kterou je nutno udělat a asi v 22 jen tak sleduji různá videa na Youtube.com. Potom se rozhoduji vyrazit ven, zase na tu samou diskotéku jako minule, ale potom se rozhodnu raději Skypovat a tak tedy pro dnešní večer zůstávám doma. Spát jdu kolem jedné.

0 komentářů: