CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 7. února 2009

Obyčejná neděle (Neděle 25.1.2009)

Vstanu kolem desáté. Slyším: “No tak sedni si na to kolo“. Zdá se mi to? „No, ještě to přifoukneme“. Podívám se z okna. Venku stojí asi pět lidí kolem mladé dívky, která sedí na kole. „Dobrý den!“ Vykřiknu z okna. Všichni koukají do oken. Oznámím jim, že je docela hezké takhle po ránu slyšet češtinu;-)) Dívka je nová studentka na druhý semestr,a bydlí na pokoji 702, jak se dozvídám. Zve mě ať někdy přijdu. Pak mi zmizí z dohledu. No, tak to mi ten den začal docela hezky!:-)Rázem je poledne. Udělám si něco k jídlu a trochu uklidím v pokoji. Zaberu se do třídění různých přednášek a materiálů a najednou je skoro 16 hodin. To už přichází Dana a jde mi barvit vlasy. Ještě že jí mám!:-)) pak si chvíli povídáme, jdu si umýt vlasy, do sprchy a tak dále a tak dále a je z toho najednou 21 hodin. To už ale na mě na Skypu čeká Radek a asi dvě hodinky telefonujeme. V příjemné náladě jdu kolem půlnoci spát.

0 komentářů: