CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neděle 15. února 2009

Filmový dýchánek (Čtvrtek 29.1.2009)

Ráno vstávám v 6, z původně plánovaných 5.30. No, cítím se docela unaveně. Vypravím se, což mi trvá dost dlouho, mám zpomalené reflexy. Jdu na předmět The Aftermath of the American Civil War. Ráno se ještě rozloučím s Danou a utíkám do školy.Přijdu s jazykem na vestě, mám barvu přezrálého rajčete. Hodina moc neutíká. Sice se koukáme na film a podobně, ale….docela se to vleče. Potom přecházím na Sociologie des Relations Internationales. Vyučující pořád nejde, začínáme v 10, a je 10.28. Hodně lidí se zvedá a odchází aby za vteřinku vstoupili všichni zpátky spolu s vyučující. Hodina je tragická. Vleče se nenormálně. Navíc je v sále strašná, příšerná zima. Dneska prostě nemám den. Je to hrůza, chci pryč! Vyjdu ven a je nádherně. Napadne mě, že splín zaženu nějakou květinou. Jdu totiž každý den kolem květinářství. Koupím si asi deset růžiček, takový malý pugét. Udělá mi opravdu radost. Jdu na kolej. Musím trochu uklidit, přece jen po příchodu z party jsem nechala věci tak jak jsou a nebyl pořád čas to uklidit. Až dnes. Růže jsou nádherné. Kdo by věřil že pouhá květina dokáže zlepšit náladu?Na chvíli se natáhnu.Mám toho za celý týden tak akorát dost. Vzbudím se kolem 16. Ještě bych spala, ale zakáži si to. Takhle promarnit den je hrůza! Obléknu se a jdu do supermarketu Leclerc.Uvědomím si že jsem ve Francii,to znamená v zemi, kde všichni po tunách jí ryby, dary moře a já ještě nic neměla?! Hrůza. Rozhodnu se to rychle napravit. Beru krevety v toskánském koření, filé z lososa, které se nemusí vařit, jen nechat odstát a hotovo a hlavně svoji životní premiéru-sushi. Nikdy jsem to nejedla, slibuji si to stále a stále a teď to konečně budu mít. Jdu domů, královsky si prostřu a těším se jaké to všechno bude?! Sushi-výborné, ale i průměrné, jsou tam různé kousky. Nejlepší je s tuňákem a s lososem, ostatní nedokážu rozluštit. Ale losos, to je teprve lahůůůůůůůdka!Vychutnávám si každé sousto. Když dojím, přemýšlím co budu dělat, učit se mi nechce. Rozhodnu se pro film-Láska za časů cholery. Původní předloha, a vůbec už ten název-budí dojem dokonalé podívané.Noooooooo….tak nevím. Nebylo to špatné, ale pár věcí mi v tom nesedlo a celé mi to přišlo takové..nevím, no. Zkrátka mě to nezaujalo. Ještě se potom podívám na jeden díl Ordinace a jdu spát.

0 komentářů: