CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

čtvrtek 5. února 2009

Sobotní škola (Sobota 24.1. 2009)

Vstávám kolem půl sedmé, abych se v klidu nasnídala, to je nejdůležitější. Nějak extra se neupravuji a v půl osmé mě vyzvedává Dana. Jdeme do školy. To opravdu není legrace, jdeme do školy v sobotu od osmi!!!! Jdeme na předmět Cultures et sociétés en Europe depuis 1945. Nechápu, proč ho pojmenovali ve francouzštině, protože je v angličtině. Máme na něj stejnou vyučující jako na sociologii. Mám trochu strach, nevím co čekat. Předmět je nad očekávání super. Takový přístup jsem ještě nezažila. Vyučující po chvíli rozhodne o změně uspořádání lavic, abychom seděli v rámci možností dokola. Ptá se každého odkud je, proč si vybral kurs, co ho zajímá, a podobně. Je to přístup, jaký jsem ještě nezažila. Hodina se mi moc líbí a i když o čtvrt hodiny přetahujeme, nevadí mi to. Po škole míříme s Danou do nákupní galerie Rivetoile, musím tam vyřídit nějakou reklamaci a Dana zaběhnout pro nějaké potraviny. Na to, že jsme končili v 10.15, přijdu domů docela pozdě,je 12.15. Na druhou stranu, než jsme došly do obchodu, vše vyřídily…no vlastně můžu být ráda, že jsem už doma. Uklidím, a ve 14 si jdu lehnout, do 16. Nechápu jestli jsem zamáčkla budík, nebo ani nezvonil, ale když vstanu, je přesně 20.45.Hmm…takže jsem ztratila den. Pustím si poslední 3 díly Ordinace co jsem nestihla a po půlnoci jdu spát.

0 komentářů: