CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 21. února 2009

Nááááákupy 2:-)) a vrací se mi Danuška! :-) (Úterý 3.2.2009)

Vstávám před devátou hodinou. Nechápu to. Šla jsem spát docela pozdě a přesto jsem dost čilá. Už včera ráno když jsem se probudila, mě docela škrábalo v krku. Dnes po probuzení nevydám ani hlásku, jen nějaký chrapot. Pálí mě oči, nos..hrůza. A takové práce před sebou. Píšu kamarádce Lin, jestli by byla tak hodná a půjčila mi potom poznámky z předmětu Le Brésil au XXè siècle, na který dnes nehodlám dorazit. Její zpráva mě opravdu potěší. Vychází mi opravdu vstříc. Jsem ráda, že tam dnes nemusím, necítím se dobře a čtyři hodiny bych asi ve škole nevydržela, ale hlavně, můžu dopřeložit ten článek. Jde mi to opravdu velmi,velmi pomalu. Nakonec mi zbydou asi 4 stránky, na které se dostanu jen tak letmo. Ještě napíši úvahu, do které se snažím psát cokoliv mě napadne, jen aby to bylo dost dlouhé:-)) Dana tu dnes není, takže po půl čtvrté vyrazím ve spěchu do školy na předmět Cultures et sociétés en Europe depuis 1945. Spěchat jsem asi moc nemusela, protože vyučující stále ještě nedorazila. Probojuji se do přední lavice, pozdravím známé, a udělá mi radost, že opodál sedí můj oblíbený spolužák. Po svém příchodu nám vyučující oznámí, že si přeje, abychom stoly dali opět do kroužku, jako minule. Stane se to, že přímo naproti mně sedí můj oblíbený spolužák, což mi přijde fajn:-)) Mám spoustu věcí, o které bych se se skupinou chtěla podělit, ale jsem prostě až moc stydlivá na to,abych mluvila před celou třídou. Takže nic neřeknu. Diskutuje se dost živě, dva kluci vždycky řeknou-nemohu souhlasit s tím co řekl můj kolega a tak se nekonečně dohadují. Je to docela sranda a hlavně-není ticho což považuji za skvělé. Po hodině vyběhnou všichni ze třídy a já vyučující donesu svoji úvahu. Omlouvám se jí, že jsem to minule asi špatně pochopila, ale že jsem jí vypracovala tu úvahu ale že ona asi myslela, že ji vždy zpracuje pouze někdo,někdo dopředu "zadaný". Usměje se a řekne, že jsem to očividně jediná pochopila, že to myslela přesně takhle a že mi moc děkuje a že si to ráda přečte! Zahřeje mě to u srdce:-)) Jdu se ještě podívat na různé nástěnky, co se ve škole děje a dít bude a potom školu opustím a jdu na tramvaj. Dost se na dnešní večer těším, protože si chci udělat malou radost. Tramvají se nechám dovézt na Place de L´homme de Fer, tramvajovou zastávku, dopravní uzel. Je tam lékárna, kde mají nejlevnější zboží, o kterém s Danou víme. Vstupuji dost natěšená a mám v plánu si zakoupit make-up Unifiance od La Roche-Posay, protože chci vyzkoušet, zda-li opravdu pomáhá proti přesušené pleti a hydratuje. Dostala jsem kdysi vzoreček a opravdu mi vyhovoval, tak doufám, že bude i dál. A pak mám také v plánu si zakoupit těžce hydratační krém Hydraphase Légere od stejné firmy. Popadnu tam i tyčinky na rty a samoopalovací krém. Co jsem našla ceny na českém internetu, a to se samozřejmě ceny v lékárnách pohybují ještě v jiných, vyšších, cenových relacích, pohybovaly se kolem 500 Kč za make-up a kolem 600-700 Kč za krém, což mě dostalo. Já jsem platila za obojí, termální vodu, dvě tyčinky na rty od stejné firmy a samoopalovací krém od Avène dohromady 50 euros, což by odpovídalo zhruba 1300, a za ten samý nákup v ČR by to vyšlo okolo nebo přes 2000. No, tak to mi udělalo opravdu radost:-))Pak ještě jdu do Galerie Lafayette pro nějaký krém na ruce, protože v současné době moje ruce nejsou zrovna na ukázku. Beru od Neutrogeny na přesušené ruce za 4, 50 euros. Opravdu balada, nakupovat tady:-)) Pak jedu do nákupní galerie Rivetoile, do supermarketu LECLERC nakoupit nějaké drobnosti k večeři,beru dva vynikající sýry a mířím na kolej. Jen odhodím jídlo do pokoje a jdu hned k Daně, abych ji pozdravila, protože dnes přijela z domova. Pozve mě dál, dáme si čaj, probíráme možné i možné a kolem desáté odcházím k sobě. Převléknout, trochu jídla, sprcha, mail Radkovi..a je po půlnoci. Hrůůůůůza. Dobrou noc.

0 komentářů: