CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

čtvrtek 5. února 2009

Nové džíny! Juchů! :-) (Pátek 23.1. 2009)


Mám v plánu vstávat kolem půl osmé, ale na to opravdu nemám, takže se vzbudím až v půl deváté. Nevadí, nijak extra se nevypravuji, a pádím do města. Chci totiž být mezi prvními zákazníky obchodu Promod;-)Když dojdu k regálu s mými vysněnými džíny, vezmu si v mé velikosti všechny co tam mají. Jsou sice na chlup stejné, ale říkám si, že některé mi určitě padnou lépe. Vlezu do prvních a úplně bez problémů je zapnu. Co to včera bylo?! Mám jasno, další zkoušet nepotřebuji. Hurááááááááá!!!!!:-)zkouším si ještě jedny, ale po pravdě řečeno, udělá na mě dojem ,že si v tomhle obchodě vždycky nějaké džíny vyberu,a že mi i tyhle druhé padnou jako ulité, než to, jak vypadají. Nakonec se ovládnu a kupuji jen ty, pro které jsem původně přišla, protože vím, že tady si vždycky něco najdu. Je na nich cena 29,90 euros, z původních 5O, to je dobrá sleva. Když přijdu k pokladně, prodavačka mi říká:“ A víte, že jsou ještě levnější? My na nich máme špatné ceny“. Stojí 16,90euros!!!Tomu nemůžu uvěřit. Mám strašnou radost. Když vyjdu ven, koukám že vedle v obchodu Darjeeling mají dost velké slevy. Z těhle velmi drahých obchodů jsem měla vždycky vyloženě strach. Nicméně když jsou slevy, cítím se tam tak nějak lépe, protože tam chodí hodně lidí. No, co bych to byla za slečnu, kdybych ve Francii nezakoupila proslulé prádlo? A za dnešní ceny..není důvod váhat. Celá šťastná konečně mířím do Fnacu, kde mají asi tak tunu hudby. Jedné paní se ptám na album toho zpěváka ze včerejška, ale říká že je dost staré, a že mají jen to nové. To se mi nezdá, a radši oslovím muže, který vypadá o dost zapáleněji do své práce. Řekne, že ho samozřejmě mají, že je v novinkách. Tím mě dostane. Je jich tam plný regál! Opravdu něco;-)) Šťastná jako blecha mířím do obchodního centra Place des Halles, si ještě jednou vyzkoušet ty druhé džíny, doufajíc, že tam najdu ještě nějaké jiné poklady;-)) V Promodu strávím dost času, ale rozhodnu se opravdu si nic nekupovat. Projdu ještě pár obchodů a zjišťuji, že ve většině jsou už nové kolekce a výprodeje se tísní jen na pár regálech. Jdu pěšky do centra a nasedám na tramvaj. Mířím ještě do supermarketu Leclerc pro jídlo, abych nemusela o víkendu ven. Beru si i vodu, takže mám plné ruce a horko těžko to všechno odnesu. Když za sebou zamknu, mám obrovský pocit úlevy. Uklidím nákupy a upadnu do postele. Jsem úplně vyčerpaná. Téměř vůbec jsem nespala, vstávala jsem brzy a hlavně jsem šla jen pro džíny. Nejvíc mě zmohl nákup potravin, v obchodě byla strašná fronta. Když jsem přišla do pokoje, hodiny ukazovaly 16 hodin. Hrůůůza. Celý den na nohou. Když všechno uklidím, dávám si asi hodinu spánku. Nicméně moje tělo to považuje za nedostatečné, takže se vzbudím místo v 19 ve 20.30. Pak zapínám počítač, napíšu pár zpráv a dívám se po vhodných vlacích,které budeme využívat s Danou při našich cestách. Chvíli sice spím, ale nic moc, takže radši zase na chvíli vylezu. Potom usnu o mnoho lépe. Spím sice krátce, ale kvalitním spánkem.

0 komentářů: