CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 24. února 2009

Obyčejný "učební" den (Čtvrtek 5.2. 2009)

Vstanu kolem půl desáté. Pro dnešek odpadl předmět The Aftermath of the American Civil War. Všechny tři štrasburské univerzity se spojily od 1.1. 2009 v jednu. Dnes probíhají nějaké oslavy, konference, ví Bůh co vlastně. Důležité je, že se pro dnešek zrušila škola. Aktivní vyučující na Sociologie des relations internationales sice vyhrožovala, že její hodina se rozhodně konat bude, nicméně to mě až tak nezajímá. Bude tam odhadem asi 5 lidí. Navíc jsem nečetla článek, který po nás chtěla, takže co bych tam dělala? Předmět je zakončen esejí, a poznámky mi stejně někdo dá, takže co?Nic. Je to zbytečné tam chodit. Je zbytečné tam sedět, psát si řeči o organizacích a na konci roku si to brát od Francouzů. Nerada dělám zbytečné věci, takže zkrátka a dobře, do školy nejdu. A kdoví jestli se ta sociologie vůbec koná.Zkoumat to tedy rozhodně nejdu.Plánovaly jsme si s Danou, že si dnes zajdeme někam na kávu, ale venku je šíleně hnusně a mě se nikam nechce. Ale hlavní důvod je, že mě dnes opravdu baví učení. Je to jeden z těch výjimečných dní, kdy si do hlavy nasoukám vše co chci a potřebuji a navíc mě to opravdu dost baví!Nechci tu šanci zahodit a „přetrhávat“ učebního ducha. Učení však nevěnuji celý den, asi v 11 skončím se svojí obvyklou ranní hodinkou plnou snídaně, stlaní a mytí nádobí. Potom poklidím pokoj. Raději každý den uklidím dvě věci, než jednou za týden uklízet tu spoušť, co na tak malém prostoru okamžitě vznikne.Udělám si pořádek v přednáškách, podívám se na jeden díl Ordinace,umyji koupelnu a pak jsem na PC. Vyřizuji maily. Pak se chvíli učím. Chvíli Skypuji s Danou.Celý den průběžne tisknu různé materiály. Najednou je večer. Kolem 19.30 mi napíše Radek, že mu není dobře a jde spát, a já tudíž vypínám PC, protože kvůli sms ho potřebovat nebudu a akorát by mě lákal. Zvláštní ticho. Zhruba od 21 do 22.30 se zase učím. Kolem 23 jdu spát.

0 komentářů: