CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 16. května 2009

Závěrečná zpráva volá :-/ (Neděle 22.3.2009)

Vstávám kolem 11. No jo,vždyť je neděle, tak proč bych se nevyspala do sytosti?Pak se na celý den přilepím k počítači,jako že budu psát tu tragickou zprávu. Máme napsat 5 stránek. Přijde mi to jako 100. Hrůza. Nevím co tam psát.Hrůza. Zase jsem se stala svým vlastním otrokem. Do toho si píšu s Danou a vlastně se mi ani nic dělat nechce. Nakonec přichází kolem 15 a jde mi zachránit vlasy. Což znamená nejdříve pečlivě ostříhat, a nakonec obarvit. Uteče nám tak celé odpoledne, zapovídáme se, já Daně děkuji čokoládou a kolem 18 se rozloučíme. Já si jdu ještě dát sprchu, dokud mám mokré vlasy, protože když je teď usuším, a pak se půjdu osprchovat, bude to trochu na nic. Pak chvíli telefonuji se setřičkou, suším si vlasy a pokouším se něco vymyslet do zprávy o Evropské týdnu. Nic moc. Tedy spíš vůbec nic. Vzdávám to, pouštím si ukázky z filmů na Youtube, nedělám nic a to nic skončí kolem 23. hodiny, kdy se jdu natáhnout. Hurááá.

0 komentářů: