CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota 16. května 2009

Překrásná francouzská sobota ;-) (Sobota 21.3.2009)

Ráno vstávám kolem deváté. Klasika. Něco zakousnu k snídani, ustelu si postel, poklidím pokoj a přemýšlím co budu dnes dělat. No, chtělo by to každopádně napsat zprávu k Evropskému týdnu. No, ale ze zkušenosti vím, že ve dne nemám zrovna „psavou“ náladu, takže zatím No stress. Chvíli telefonuji domů, chvíli si čtu a den až podezřele rychle uteče. Asi tak kolem 15. hodiny se konečně vypravím ven. Kdepak v sobotu sedět doma, to bývávalo;-) Venku je tolik lidí…sice ve Francii se v neděli skutečně nikdo nepřetrhne,ale v sobotu je to jinak, to je naopak na nohou celé město. Jdu příjemnou procházkou do centra, a mířím do MONOPRIX, odkud za chvíli zase vyjdu a jen tak se toulám po náměstí, až zajdu do Galeries Lafayette. Nevím, jestli to vlastně nebyla chyba, není tu totiž k hnutí. No jo, nakupovat v klidu se chodí přes týden. Projdu všechna patra, nevěřícně zakroutím hlavou nad některými modely a ubírám se do přízemí, kde se rozhodnu se potěšit novou rtěnkou, a došly mi i věci na odličování, takže se rozhodnu všechno to zakoupit tady. Pak mířím do vedlejšího Fnacu. Poslechnu si nějakou muziku, a jdu si dát výbornou kávu. Kus vedle mě sedí nějaký týpek, ale naštěstí si mezi nás sedne nějaká žena. No, týpek se s ní dá hned do řeči, trochu ji vyštípe a žena se rozhodne odejít na autobus. Tím pádem slyším: „Slečno, nevadí, já se k vám trochu přisunu, aby měli ostatní více místa,ano?“Ježiš a co já?Ja chci taky víc místa. Samozřejmě se nevyhnu zdvořilostní konverzaci, kterou záhy ukončím zvednutím ze židle. Na chlápka zapomenu a jdu dál prohlížet DVD. Do pěti minut mi klepe na rameno a dožaduje se telefonního čísla.Je doooost líbivý,ale tohle vážně není můj styl. Rozloučíme se tak nějak do ztracena. S výbornou náladou nahlídnu ještě do Sephory a do Pimkie a ubírám do nákupní galerie Rivetoile. Musím do LECLERCu pro něco k jídlu. Cestou si ještě prohlédnu H&M, Sephoru, Tally Weijl, ale naštěstí mi do oka nic nepadne;-)) Navštívím ještě obchod Bershka, kde je neúnosné vedro. Neodolám a po celodenním pilném vyhledávání čehosi, ani sama přesně nevím čeho, odnáším dvě trika. Jedno dokonce dostanu zabalené do plechovky, opravdu stylové;-)) Dnes jsem prošla opravdu snad všechny moje oblíbené obchody. V sobotu zaznamenávám zvýšený počet opravdu krásných monsieurů, kteří jen tak postávají před kabinkami a čekají na své drahé polovičky. Hmm…aspoň vím, kdy mám chodit na procházku;-)) Kolem dvacáté dorazím do LECLERCU, naberu dvě vody a dvě velké tašky, to abych se pěkně vyvážila, a sunu si to na kolej. Rozeberu nákup, uklidím jídlo, s radostí uklidím nové přírůstky a je rázem 21:30. Děs. Pustím si nějaká videa na YouTube,tak nějak nedělám nic pořádného a je 22.15.Jdu na chviličku navštívit Danu. Pak se vrátím k sobě a udělám alespoň hlavičku na příšerné zprávě k Evropskému týdnu. Ve 23 konečně spánek. Hurááá. Dobrou noc.

0 komentářů: