CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

úterý 26. května 2009

Doma

Další dny se nesou ve znamení mého spánku do 12 hodin a potom uklízení těch tun oblečení do skříně. Je toho dost a já mám ráda všechno dokonale srovnané, takže jsem ráda že je mamka v práci a sestřička ve škole a já si skládám do sytosti. Navíc jsem tak strašně moc šťastná, že mi tahle práce ubude v červnu!A hlavně-nedělám to hodinu před odjezdem, ale pěkně jako první,to je pokrok;-) V neděli se samozřejmě vidím s miláčkem. Potom tak nějak panují dny klidu a opravdových prázdnin, žádné učení. Ve čtvrtek jsem vyrazila do nového nákupního centra, které v Táboře postavili, no žádný zázrak,ale něco se tam koupit dá. A hned jsem tam potkala svoje dva bývalé spolužáky ze střední, potom přišla sestřička z autoškoly a jely jsme domů. Večer přijel miláček, zůstal do soboty, užili jsme si do sytosi dlouhých procházek, protože nám konečně vyšlo počasí. Během víkendu se věnuji vyhledávání údajů o NATO, na které musím napsat práci, pondělí strávím ve státním archivu, v úterý večer přijíždí miláček, odjíždí ve čtvrtek během dne a já tak krásně s mamkou stihnu divadlo. Pane jo..já byla v divadle tak naposledy ve třeťáku na střední a to je už nějaký pátek!!Simona Stašová v hlavní roli ale nemůže zklamat;-) Pátek klídek, v sobotu jsem konečně viděla Haničku, v neděli loučení s Radečkem. Pondělí klidný odjezd. Páni..zbývají mi 2 měsíce ve Strasbourgu. Neskutečné. Chce se mi vlastně domů?No dokáži si to alespoň už představit, ale že by se mi zrovna chtělo….mám tam svůj život, zaběhané stereotypy. Nebude problém je oživit ale problém je, že miluji Strasbourg. A bez něj se mi bude těžce žít. Dost chmurných úvah, jedu užívat dva nejlepší měsíce v celém roceeee!!!O prázdninách se však stalo pár smutných věcí. Ta nejhorší mě docela sebrala. Když Dana minulé prázdniny zrušila Provence, pokoušela jsem se přes Facebook a přes různé inzeráty najít někoho, kdo by jel se mnou místo ní. Bohužel jsem nikoho takového nenašla, většina lidí už tam byla. Takže jsem se rozhodla celý ten program odpískat také, všechny peníze dát stranou a jet tam třeba za rok z ČR. Nakonec ale..já se tam tak těšila, proč bych si tam nezaletěla sama?Žádné cestování po jihu, jen do Nice. A pak mě to napadlo..zavolám Lin. Upekly jsme to během chvíle, zaplatily a těšily se. A během těchhle prázdnin mi to pro změnu odřekla Lin. Nemoc v rodině. Chápu, ale…je mi to moc líto. Já nehodlám platit storno poplatek v 80% výši letenky, takže pojedu sama. To se nedá nic dělat. Já přece pořád nebudu čekat až se někdo milostivě uvolí a pojede se mnou. Takže prostě pojedu sama na dovolenou. To je hrůza.Ale co, třeba tam potkám někoho fajn..budu doufat. O prázdninách jsem od svojí lásky dostala vysněný dárek-iPOD!Neměla jsem nikdy žádný přehrávač hudby, vždycky jsem místo toho používala telefon. Jsem strašně šťastná a těším se zpět do Francie jak nikdy, až ho začnu používat.

0 komentářů: